هتل آتکارش ویلاس ؛ اقامتی راحت در نزدیکی تاج محل

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، آتکارش ویلاس یکی از هتل های 3 ستاره آگرا است که تنها 3 کیلومتر از تاج محل معروف فاصله دارد.

هتل آتکارش ویلاس ؛ اقامتی راحت در نزدیکی تاج محل

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

قبل از ورود به هتل آتکارش ویلاس آگرا سبک معماری این هتل شما را مجذوب خود می نماید.

اتاق های هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra امکاناتی چون تلویزیون، میزکار، یخچال، چای ساز، حمام و سشوار مجهز است. هراتاق دارای مکانی برای نشستن می باشد.

نزدیکترین فرودگاه به هتل آتکارش ویلاس آگرا در فاصله 11 کیلومتر از هتل قرار گرفته است که امکان رفت وآمد به آن به وسیله سرویس شاتلی هتل فراهم شده است.

رستوران هتل دارای تنوع غذایی بسیاری است مانند آمریکایی،هندی، ایتالیایی،محلی، اروپایی و بین المللی که با کیفیت مطلوبی برای مسافرانش سرو می نماید. علاوه براین منویی مخصوص افراد داری رژیم وجود دارد.

اسنک بار نیز در هتل آتکارش ویلاس دسترس است. هتل آتکارش ویلاس آگرا به فکر بچه ها شما نیز بوده است و امکاناتی چون بوفه غذایی مخصوص بچه ها فراهم نموده است.

مهمانان هتل آتکارش ویلاس آگرا می توانند به بخش تور دسک هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra بروند و درخواست تورهای آگرا نمایند و بلیط های لازم را برای بازدید از مکان ها و جاذبه های شهر را از این بخش تهیه نمایند.

برای تجربه یک سفر به یادماندنی می توانید از امکانات تفریحی هتل مانند تور های دوچرخه سواری و تورهای پیاده روی بهره ببرید.

محله تاج گنج که هتل Hotel Utkarsh Vilas Agra در آن واقع شده بهترین مکان برای گردشگرانی است که به مکان های تاریخی و باستانی علاقه مند هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1498

به "هتل آتکارش ویلاس ؛ اقامتی راحت در نزدیکی تاج محل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آتکارش ویلاس ؛ اقامتی راحت در نزدیکی تاج محل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید