مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، دانی ین بازیگر نقش اول فیلم خود صحنه های رزمی اثر را طراحی نموده؛ کیفیت این طراحی با مشاهده بعضی مبارزه های درجه یک درون فیلم کاملا مشهود است و احتمالا به همین دلیل هم جایزه بهترین طراحی صحنه های اکشن از بیست و پنجمین جایزه فیلم هنگ کنگ به اس پی ال: منطقه کشتار رسید. در نهایت بد نیست اشاره ای نیز داشته باشیم به صحنه انتهای فیلم و رویارویی میان دانی ین و سامو هونگ که احتمالا باید آن را غیرمنتظره ترین انتها بندی تمام آثار رزمی در نظر گرفت.

مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

مشت افسانه ای یک الگو از ژانر اکشن سینمای هنگ کنگ است؛ مفهوم محبوب چینی در برابر ژاپنی در این اثر به چشم می خورد و کارگردانی، فیلم نامه نویسی و بازیگری همه و همه در خدمت صحنه های اکشن به کار گرفته شده اند.

بروس لی خود صحنه های رزمی فیلم را طراحی نموده و می توان ادعا کرد مشت خشم به شکلی تمام عیار از توانایی های ورزشکارانه او بهره گرفته است. فیلم تعداد زیادی مبارزه سرگرم نماینده و جذاب دارد که در همه آن ها بروس لی با سرعت و مهارتی خیره نماینده مخاطب را میخکوب مهارت های رزمی اش می نماید.

جکی چان در فیلم سینمایی استاد مست همه ویژگی های متمایزی که آثارش را چنین متفاوت نموده از خود بروز داده است. فی هونگ پسر یک استاد مشهور کونگ فو است و به دلیل درگیری های همیشگی اش عموما خود را به دردسر می اندازد و پدرش را خشمگین می نماید. رفتار پسر باعث می شود پدر برای تنبیهش او را نزد استادی بفرستد که تمرینات فوق العاده سخت گیرانه ای دارد.

منبع مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1699

به "مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 25 فیلم رزمی برتر که نباید دیدنشان را از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید