مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران در کانادا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خدمات کانادا در سال 2005 تاسیس شد، تا انتقال خدمات و برنامه های دولتی به کانادایی ها را بهبود ببخشد، آن هم به وسیله ایجاد مسیری سریع تر، آسان تر و البته در دسترس تر. کانادا سرویس گزینه ای عالی برای دسترسی به گستره وسیعی از برنامه ها و خدمات دولت کانادا برای شهروندان است. این مجموعه بیشتر از 600 شعبه در سراسر کشور دارد، به علاوه مراکز خدمات تلفنی و اینترنتی.

مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران در کانادا

University Settlement یک آژانس با خدمات گوناگون است که در سال 1910 میلادی تاسیس شده و به عنوان اولین موسسه خدمات اجتماعی در مرکز شهر تورنتو شناخته می گردد. محله گرانج تورنتو برای فرهنگ سرزنده و غنیش شناخته می گردد. موسسه University Settlement هم در این بین به وسیله برنامه ها و خدمات متنوعش سعی در برآورده کردن نیازهای اجتماعی، مالی و فرهنگی ساکنان این محله دارد.

موسسه InMyLanguage.org در استان انتاریو واقع شده است و به تازه واردان و مهاجران جدید اطلاعات چند زبانی ارائه می دهد. به وسیله خدمات این موسسه، شما می توانید به اطلاعات مورد نیازتان به زبانی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید.

World Education Services یا به اختصار WES یک منبع پیشرو در زمینه آموزش بین المللی است. WES یک موسسه غیرانتفاعی با بیش از 30 سال تجربه است. این موسسه هر سال بیش از 50 هزار اعتبارسنجی را ارائه می دهد که توسط هزاران دانشگاه و موسسه آموزشی، کارفرماها و دفاتر دولتی در سرتاسر کانادا و امریکا پذیرفته می شوند.

منبع مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران در کانادا

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1093

به "مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: منابع دولتی و آژانس های کمک رسان به مهاجران در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید