مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، جشنواره های موسیقی و شکلات از فستیوال های شاخص ماه مارس به شمار می آیند. La Festa della Donna به عنوان روز زن در هشتم این ماه و Saint Josephs Day به عنوان روز پدر در نوزدهم مارس جشن گرفته می شوند. جشنواره های بهاره نیز از این ماه شروع می شوند و عید پاک گاهی در این ماه جشن گرفته می شود.

مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

ماه ژانویه با مراسمات سال نو و مراسم Epiphany (اشاره به سه مجوسی که برای حضرت عیسای نوزاد هدیه آوردند دارد) و La Befana (اشاره به زن سالمند جارو سواری دارد که در روز Epiphany برای بچه ها هدیه می آورد) آغاز می شود. از جشنواره های ایتالیا در ماه ژانویه می توان به روز بزرگداشت قدیس Antonio Abate و قدیس Sebastiano و نمایشگاه SantOrso که آثار منبت کاران را به نمایش می گذارد و به مدت هزار سال است که هر سال برگزار می شود اشاره کرد.

فصل تابستان زمان بسیاری از جشنواره های ایتالیا است. روز جمهوری خواهان در دوم ژوئن، تعطیلی رسمی ایتالیا محسوب می شود و Feast Day of San Giovanni (روز بزرگداشت سنت جیووانی) در بسیاری از نقاط ایتالیا جشن گرفته می شود. مراسم Infiorata که در واقع ساخت فرشی از گلبرگ گل ها برای پیکر مسیح است غالباً در ماه ژوئن برگزار می شود. برخی از شهرهای ایتالیایی با آغاز این ماه کنسرت هایی در فضای آزاد برگزار می کنند.

منبع مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1781

به "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جشنواره ها، تعطیلات و رویدادهای مهم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید