مقاله: بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، وی گفت که به نظر می رسد این خانه محیط پیرامون خوبی دارد، و مرز بین طبیعت و ساخته بشر را محو میکند.

مقاله: بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد

این بنا ایده ریاضیدان و موسیقیدان جیمز استوارت بود که با احترام به هر دو علاقه اش ساخته شده است. این خانه 18000 فوت مربع مساحت دارد، دارای شیشه های منحنی و بلوط مشرف به محله Rosedale تورنتو و یک سالن کنسرت پیشرفته که 150 جایگاه دارد.

این خانه توسط معماران تورنتو، بریژیت شیم و هوارد ساتکلیف طراحی شده است، شامل استخر روباز، اسپا، چهار اتاق خواب، هشت سرویس بهداشتی، راه پله شیشه ای و آسانسور است.

یک قرارداد محرمانه باعث شد ماررانگر قیمت فروش یا نام خریدار را فاش نکند. او فقط می گوید ساکنان جدید یک خانواده با ریشه های عمیق در تورنتو خواهند بود که قصد دارند سنت خیریه را ادامه دهند.

این خانه به عنوان یک مرکز نیکوکاری در شهر شناخته می شد، جایی که استوارت اغلب میزبان جمع آوری یاری های اقتصادی بود و از کنسرت ها بهره مند می شد.

دون اسمیت، برادر همسر استوارت، سال گذشته به نشریه National Post گفت: ایده این بود که خانه برای فروش قیمتش بالا میرود، اما ما به هیچ کس برای فروش آن فشار نمی آوریم. به عبارت دیگر، ما از اولین پیشنهاد قیمت را بالا نخواهیم برد.

منبع مقاله: بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1535

به "مقاله: بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بنای Integral House شاهکار معماری مدرن کانادا فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید