معرفی برترین و معروف ترین رستوران ها و کافه های ایتالیا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رستوران های ایتالیا از برترین و محبوب ترین رستوران های دنیا است و گردشگران زیادی را جذب می نمایند. وجود رستوران های شیک و مجلل در کنار مکان های دنج و محبت آمیز هر سلیقه ای را پوشش می دهد. از طرفی همانطور که می دانید ایتالیا مهد برترین دانه های قهوه است. در این کشور می توانید طعم عالی و بی نظیر قهوه را در کافه های آن بچشید و لذت ببرید. در این مقاله لیستی از برترین و معروف ترین رستوران های ایتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی برترین و معروف ترین رستوران ها و کافه های ایتالیا

معرفی برترین رستوران های ایتالیا

اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید، بهتر است قبل از هر چیزی برترین رستوران های ایتالیا را بشناسید. آشنایی با برترین غذاخوری و کافه در ایتالیا خاطره ای عالی و به یاد ماندنی از سفر را برای شما می سازد.

رستوران لا پرگولا (LA PERGOLA)

یکی از برترین رستوران های ایتالیا رستوران لاپرگولا در رم است. این مکان هم گردشگران بین المللی و هم اهالی شهر را جذب می نماید. این رستوران در هتل مجلل کاوالیری واقع شده است و سبک آشپزی آن مدیترانه ای است. تزئین فضای لاپرگولا با آثار هنری زیبا و نقاشی های شگفت انگیز در کنار استفاده از پرده های پرنقش و نگار و ظروف شیشه ای دست ساز این رستوران را به مکانی تماشایی تبدیل نموده است. منوی غذایی لاپرگولا شامل غذاهای نوآورانه و بی نظیر است که طعم و عطری فوق العاده دارند. اگر در تابستان به ایتالیا سفر کنید، می توانید غذای خود را در تراس این رستوران میل کنید و از منظره زیبای آن لذت ببرید.

آدرس: Via Alberto Cadlolo, 101, 00136 Roma RM.

رستوران فورتوناتو (FORTUNATO)

چینش و دکوراسیون رستوران فورتوناتو به سبک صمیمی و بسیار ساده است. بعلاوه اگر محیط های دنج و آرام را می پسندید، حتماً از فضای این رستوران، خوشتان خواهد آمد. منوی غذایی متفاوت آن هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. البته همواره در منو، غذای مخصوص سرآشپز به سبک ایتالیایی وجود دارد.

آدرس: Via del Pantheon, 55, 00186 Roma RM.

ایماجو (IMAGO)

سرآشپز رستوران ایماجو، ترکیبی از مواد غذایی آسیایی به همراه غذاهای رمی و ناپلی را در دستور کار خود قرار داده است. گوشت کباب شده کبوتر با چای سیاه، ماهی کد سیاه و پاستای کاپلتی با مارماهی دودی و پودر کاکائو، به خوبی مهارت و شیوه بین المللی او را در تهیه غذا ثابت می نماید.

ایماجو یکی از برترین رستوران های ایتالیا است که در پشت بام واقع شده است و منظرهی 360 درجه و کاملی از مرکز تاریخی شهر را برای افراد حاضر در رستوران به ارمغان می آورد. کف این مکان با سنگ مرمر پوشانده شده و درخشان است. میزهای آینه ای و موزیکی آرام در پس زمینه، جوی بسیار آرام و دلنشین را ایجاد می نماید.

آدرس: Piazza della Trinità dei Monti, 6, 00187 Roma RM

رستوران لا کامپانا (LA CAMPANA)

رستوران لا کامپانا، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های ایتالیا است. طبخ غذاهای کلاسیک رمی در این رستوران از دلایل جذب گردشگران و افراد بومی شده است. در لا کامپانا غذاهای اصیل رمی در محیطی تاریخی و قدیمی سرو می گردد. پیشنهاد می کنیم اگر به رم سفر کردید، حتماً خودتان را در این رستوران مهمان کنید.

آدرس: Contrada Menocchia, 39, 63062 Montefiore dellAso AP

آنتیکا پسا (ANTICA PESA)

یکی دیگر از معروف ترین و شیک ترین رستوران های ایتالیا آنتیکا پسا است. از نکات جالب این رستوران، می توان به منوی غذای آن اشاره نمود که شامل غذاهای سنتی مدرنیزه است. شاید برای تان جالب باشد بدانید عکس رابرت دنیرو و مدونا روی دیوارهای این رستوران نصب شده است.

بعلاوه از آنجایی که این رستوران مشتریان ثابت آمریکایی دارد، غذای برگر مونته سن بیاجو، همواره در منوی غذایی آن وجود دارد. از دیگر غذاهای خوشمزه در منوی این رستوران، کباب گوشت و دسر پنیر موزارلا میله فویل همراه با سس گلابی، است که به عنوان دسر سرو می گردد.

آدرس: Via Garibaldi, 18, 00153 Roma RM

رستوران آروما (AROMA)

رستوران آروما بر بام هتل مانفردی (Manfredi) واقع شده است و سبک آشپزی آن، تلفیقی از آشپزی رومی و مدیترانه ای است. از آنجایی که این رستوران در پشت بام واقع شده است، می توانید منظرهی تماشای و مجذوب کننده از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر رم یعنی کولوسئوم را تماشا کنید. فضای صمیمی، گرم و محبت آمیز و نیز دکوراسیونی زیبا و شیک افراد بومی و گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می نماید.

آدرس: Via Labicana, 125, 00184 Roma RM

جیجتتو

از مهم ترین دلایل محبوبیت این رستوران می توان به کنگر فرنگی های سرخ شده و ترد آن اشاره نمود. کارچوفی اولجودیای و غذای خاص رمی نمونه ای از دیگر غذاهای عالی در این رستوران اصیل ایتالیایی است. محیط این مکان ساده و محبت آمیز است و در قلب محله باستانی یهودی شهر رم واقع شده است.

آدرس: Via di Monte Testaccio, 30, 00153 Roma RM

رستوران گلاس هاستاریا (GLASS HOSTARIA)

یکی دیگر از رستوران های ایتالیا گلاس هاستاریا در مرکز شهر رم است. فضای این رستوران بسیار تمیز و مجهز است و دکوراسیون داخلی آن بسیار ماهرانه، شیک و مدرن طراحی شده است. بعلاوه نورپردازی ویژه ای که دارد، زیبایی فضا را بیش از پیش به نمایش می گذارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. انواع مختلفی از غذاهای ایتالیایی با کیفیت عالی در منوی این رستوران وجود دارد و تجربه دلنشینی را برای شما به وجود می آورد.

آدرس: Vicolo del Cinque, 58, 00153 Roma RM

آرنشا بلو

این رستوران برای افراد گیاه خوار مناسب است. سبک آشپزی در رستوران آرنشا بلو، ترکیب غذاهای ایتالیایی با نمونه های آسیایی و خاورمیانه ای است که طعم و مزه ای عالی و خلاقانه دارد. از نمونه غذاهای خوشمزه در منوی این رستوران می توان به سس مایونز بدون تخم مرغ همراه با لیمو و زنجبیل برای سالاد آووکادو، مغز بادام و زیره سبز و بعلاوه غذای ایتالیایی راویلی همراه با سس خردل و پاستای ترنته با زعفران و فلفل اشاره نمود.

آدرس: آرنشا بلو، کوچه چزاره بکاریا، خیابان پیاتزاله فلامینیو، پلاک 3

فهرست برترین کافه ها در ایتالیا

اگر به ایتالیا سفر کردید، ارزشش را دارد که به کافه های معروف ایتالیا نیز سری بزنید و از مزه اسپرسو لذت ببرید. در ادامه فهرستی از برترین کافه ها را معرفی می کنیم.

کافه سنت ائوستاکیو (Caffe Sant Eustachio)

کافه سنت اِئوستاکیو در رم، بسیار نام آشنا و معروف است. ترکیب هایی خلاقانه و شگفت انگیز این کافه، مشتری های زیادی را جذب می نماید. با وجودی که دستور تهیه این ترکیبات و نوشیدنی ها به صورت راز و از دیگران مخفی مانده است؛ اما کیفیت بالا و طعم و مزه عالی آن ها به همه اثبات شده است. کیفیت عالی و استاندارد بالا از دلایل جذب مخاطب و جایگاه ویژه این کافه در بین کافه های مرکز است و از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود.

آدرس: Piazza di S. Eustachio, 82, 00186 Roma RM

کافه دومیتزیانو (Caffe Domiziano)

در کافه دومیتزیانو، می توانید علاوه بر نوشیدنی و قهوه، پیتزاهای خوشمزه نیز سفارش دهید و از منظره زیبا لذت ببرید. این کافه روبروی مجسمه معروف چهار رودخانه از برنینی واقع شده است. منوی دومیتزیانو بسیار متنوع است و شما طیف وسیعی از انتخاب ها را دارید. راضی شدن مشتری ها با سلیقه های متفاوت از ویژگی کافه های خوب است.

آدرس: Piazza Navona, 88, 00186 Roma RM

کافه کیوستو دل برامانته (Chiostro del Bramante Caffe)

در دکوراسیون داخلی کافه کیوستو دل برامانته، سبک مدرنیته و سنتی به شیوه های غافلگیرکننده ای با هم ترکیب می گردد. فضای بیرونی کافه نمایانگر صومعه ای باشکوه و زیبایی است که یادآور زمان های قدیم است. از طرفی دیگر محیط داخل کافه دکوری مدرن و شیک دارد. تابلوی نقاشی دیواری رافائل از زیبایی های بصری در این مکان است. می توانید همزمان هم از غذا و هم از تماشا این آثار هنری لذت ببرید.

آدرس: Arco della Pace, 5, 00186 Roma RM

بار دل کاپوچینو (Bar del Cappuccino)

همانطور که نام این کافه بیانگر همه چیز است، در بار آن؛ شاهد ارائه کاپوچینو با تبحر خاصی خواهید بود. در کاپوچینو از ترکیب قهوه ای عالی با شیر کف دار شده استفاده می گردد که ایتالیایی ها علاقه خاصی به این نوشیدنی دارند. کافه بار دل کاپوچینو نیز با علم به محبوبیت کاپوچینو در ایتالیا، روی برترین کیفیت کاپوچینو تمرکز می نماید و نوشیدنی عالی را به مشتریان خود عرضه می نماید. شما در این کافه می توانید کروسان و شیرینی های دیگری را نیز تهیه کنید.

آدرس: Via Arenula, 50, 00186 Roma RM

فهرست برترین رستوران های ایرانی در ایتالیا

اغلب ما ایرانی ها هر کجای جهان هم که باشیم باز هم طعم و مزه غذاهای ایرانی را با هیچ چیز عوض نمی کنیم. پس طبیعی است اگر در ایتالیا در پی رستوران های ایتالیا با غذاهای ایرانی باشید. ما در اینجا دو رستوران ایرانی در ایتالیا را معرفی می کنیم.

رستوران ایرانی تبرنا

این رستوران در رم قرار داد و شما می توانید انواع و اقسام غذاهای ایرانی را در منوی آن مشاهده کنید. سفره های ایرانی، فرهنگ ایرانی و موسیقی ایرانی که در آنجا پخش می گردد، محیطی کاملاً ایرانی را برای شما فراهم می نماید.

آدرس: via Ostiense 36h, 00154 Rome Rome

رستوران ایرانی تنور

یکی دیگر از رستوران های ایرانی در ایتالیا رستوران تنور است. در این مکان می توانید غذاهای اصیل ایرانی را با طعم و کیفیتی عالی تهیه کنید. محیط محبت آمیز و راحت این رستوران حس تازه ای را به شما خواهد داد.

آدرس: via Chiana 54, 00198 Rome Rome

جمع بندی

در این مقاله مشهورترین رستوران های ایتالیا را برای شما معرفی کردیم. امیدوارم به شما برای آشنایی با برترین رستوران های ایتالیا یاری نموده باشیم.

منبع: پارسیس
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2081

به "معرفی برترین و معروف ترین رستوران ها و کافه های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین و معروف ترین رستوران ها و کافه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید