قول صالحی امیری برای حل مشکل بیمه کشتی گیران

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، صبح امروز شنبه سیدرضا صالحی امیری در کنار بعضی از اعضای هیات اجرایی، مشاوران و مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کردند. در این بازدید صالحی امیری ابتدا با حضور بر مزار شهید گمنام به روح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و سپس به بازدید از فدراسیون و اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد پرداخت و در جمع کشتی گیران با تاکید بر اهمیت رشته کشتی در ورزش کشور گفت: باید برای کشتی و کشتی گیران به احترام ایستاد.

قول صالحی امیری برای حل مشکل بیمه کشتی گیران

صالحی امیری: کشتی نقطه امید ورزش ایران است

وی اضافه نمود: برای رفع کردن مسائل کشتی گیران جلسه ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون خواهیم داشت، ما به تک تک شما علاقه مند هستیم چون شما سرمایه های ما هستید. در حال حاضر کشتی در بهترین شرایط واقع شده است چرا که همه سرمایه های سخت افزار و نرم افزار برای کشتی در کوشش هستند که اتفاق خوب در این رشته ورزشی شکل بگیرد.

صالحی امیری خطاب به ملی پوشان کشتی گفت: برای پی بردن به دلیل اهمیت دادن به کشتی بعد از اردو به کمیته ملی المپیک بیایید تالار مشاهیر ورزش ایران را ببینید و مشاهده کنید 90 درصد مشاهیر ورزش ایران از کشتی هستند و بالای 40 تندیس المپیکی مربوط به کشتی است که انشاءالله این هفته هم از 5 تندیس رونمایی کنیم. تا به امروز تندیس ها از پیشکسوتان هستند و از ماه جدید نیز ساخت و رونمایی از تندیس نسل جدید آغاز می گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به شرایط برگزاری اردوی ملی پوشان توضیح داد: از شرایط سخت اردوها آگاه هستیم و به صورت روزانه رصد می کنیم. در صورت تایید نهایی آقای دبیر، هماهنگی های لازم برای برپایی اردوی کیش فراهم خواهد شد. مزیت برگزاری اردو در جزیره کیش این است که در حال حاضر پاک ترین شهر کشور است و از این لحاظ مکان مناسبی برای اردوی ملی پوشان محسوب می گردد.

صالحی امیری با اشاره به شرایط کرونایی کشور اضافه نمود: شرایط کرونا شرایط سختی است و همه مردم غمگین هستند که انشاءالله در المپیک با درخشش شما کام مردم شیرین می گردد و با مدال ذائقه مردم تغییر می نماید و با همت شما عزیزان و کوشش های آقای دبیر می توانید لبخند روی لب مردم بیاورید.

وی گفت: از طرف اعضای هیات اجرایی و آقایان پیمان فخری رئیس مرکز نظارت و بهداد سلیمی که مشاور من هستند هر میزانی که در توان ما باشد هم ما و هم وزارت ورزش به کشتی یاری می کنیم چون نقطه امید ما کشتی است و اگر کسی فکر کند ما به کشتی بی توجه هستیم این فکر گناه است.

وی ادامه داد: آقای دبیر از جنس شماست و خوشبختانه هم خوب درخشیده و با انگیزه و ارتباطاتی که داشته، کوشش می نماید تا بهترین ها را برای کشتی فراهم کند البته از زحمات دیگران نیز نباید غافل شد.

علیرضا دبیر: هزینه اردوی کشتی گیران چند برابر قبل کرونا شده است

به گزارش خبرنگاران، پیش از سخنان صالحی امیری علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با خیر مقدم به وی و هیات همراه در گزارشی شرایط اوزان و سهمیه های کسب شده و مسابقات پیش رو را شرح داد و گفت: کشتی یکی از سه ورزش سخت دنیاست. وقتی کشتی گیران ما به المپیک هم برسند تازه کارشان آغاز می گردد چون برای کشتی نه فقط حضور در المپیک بلکه مدال دریافت افتخار است.

رئیس فدراسیون کشتی توضیح داد: ملی پوشان ایرانی از با اخلاق ترین ورزشکاران هستند و سخت کوشش می نمایند تا در المپیک دل مردم را شاد نمایند.

دبیر با اشاره به شرایط خاص برگزاری اردوها در دوران کرونا گفت: تمامی حاضران در اردو تست کرونا دادند و همه تست هارا به وزارت بهداشت ارسال می کنیم تا مکتوب داشته باشیم که سالم هستند.

وی گفت: هزینه های اردوها و کشتی گیران نسبت به دوران قبل از کرونا چندین برابر شده است که یکی به دلیل تست کرونا است و دیگری تغذیه خوب و مکمل های مجازی است که باید در اختیار کشتی گیران باشد.

درخواست محمد بنا برای حمایت بیشتر از مربیان

در ادامه حضور صالحی امیری در اردوی تیم ملی کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشکر و ابراز خوشحالی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از اینکه مورد لطف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار گرفتیم بسیار خوشحالم. کشتی گیران همواره در کوشش هستند در شرایط حساس با رسیدن به مدال مردم را شاد نمایند. در این راه برای رسیدن به این مهم علیرضا دبیر برای راحتی ما کوشش فراوان نموده، مربیان نیز خالصانه زحمت می کشند و کشتی گیران نیز با تمام وجود می جنگند تا همگی بتوانیم ذره ای دل مردم را شاد کنیم.

وی تاکید نمود: من به شخصه همواره صالحی امیری را به عنوان انسان والا قبول داشتم و همواره به ورزشکاران توجه نموده اند؛ از صالحی امیری تقاضا دارم که از مربیان بیشتر حمایت گردد چراکه این قشر مظلوم واقع شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در ادامه گفت: بازدید مسئولان از اردو در بالا رفتن روحیه ورزشکاران بسیار موثر است. خود من با دیدن بهداد سلیمی و سایر عزیزان روحیه مضاعف گرفتم و در حضور شما قول می دهیم بیشترین کوشش را برای شادی دل مردم کنیم.

غلامرضا محمدی: به تاریخ سازی در توکیو امیدواریم

در ادامه غلام محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خطاب به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: مثل همواره لطف کردید و به اردو تشریف آوردید چراکه شما همواره منبع خیر هستید و حضورتان باعث دلگرمی ماست. همانطور که صالحی امیری اشاره نمود، خوشبختانه علیرضا دبیر از جنس کشتی است و شرایط بچه ها را به خوبی درک می نماید؛ هدف ما نیز معین است و می دانیم که قراراست در توکیو چه اتفاقی بیفتد و تمام کوشش خود را خواهیم کرد و امیدوارم مدال بیاوریم و بچه ها تاریخ ساز شوند از مسئولان نیز توقع حمایت از اردوها و آرامش نسبی داریم.

در ادامه حسین خانی مربی تیم ملی کشتی نیز از مسئولان خواهان حمایت کشتی گیران در مورد حل مسائل بیمه آنان شد و گفت: امیدواریم با حمایت از کشتی گیران شرایطی ایجاد گردد که تنها دغدغه آنان کشتی دریافت باشد و بتوانیم در المپیک پرچم کشور را بالا ببریم.

قول صالحی امیری برای حل مشکل بیمه کشتی گیران

صالحی امیری با اشاره به اهمیت آرامش خاطر ورزشکاران و کادر فنی گفت: ان شاءالله در جلسه ای که پس از بازدید از اردو به همراه هیات اجرایی با علیرضا دبیر و کادر فنی کشتی خواهیم داشت در مورد مستمری و بیمه کشتی گیران نیز بحث و آنالیز خواهیم کرد. البته در نظر خواهیم داشت تا برای کشتی گیران که در راستا قهرمانی و کشتی هستند مستمری پرداخت کنیم که بخشی از آن را علیرضا دبیر و بخشی ما و وزارت تقبل می کنیم، مشکل بیمه را نیز بخشی ما و وزارت و بخشی دیگر را دبیر با یاری اسپانسر حل خواهیم کرد؛ البته مهم این است که این پرداخت ها پایدار باشد و هر تصمیمی برای همواره گرفته گردد.

در ادامه بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و هیئت همراه از اردوی تیم ملی کشتی جشن تولد حسن یزدانی که روز گذشته 5 دیماه بود با کیک تولد سردیس وی برگزار گردید.

در ادامه نیز حسن یزدانی خطاب به صالحی امیری و هیئت همراه خواهان حمایت و توجه بیشتر به قهرمانان و حل مسائل آنان قبل از المپیک شد تا بتوانند بدون دغدغه خوش رنگ ترین مدال را برای کشور بگیرند.

پس از بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه فضل اله باقرزاده نایب رئیس، مجید کیهانی و عبدی افتخاری اعضای هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، بهداد سلیمی مشاور رئیس و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمد بنا و غلام محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی نشستی برگزار کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1262

به "قول صالحی امیری برای حل مشکل بیمه کشتی گیران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول صالحی امیری برای حل مشکل بیمه کشتی گیران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید