فکر کنم انگلیسی من ضعیف است!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیمش مقابل تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد درباره حواشی سرانجام بازی که به خاطر نوع شادی او پس از گل دقیقه نودی تیمش شکل گرفت توضیح داد.

فکر کنم انگلیسی من ضعیف است!

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در پایان بازی به خاطر شادی افراط گونه همتای آلمانی اش پس از گل دقیقه 90 روبرتو فیرمینو با کلوپ مشاجره کرد طوری که داور چهارم مجبور به جدا کردن این دو نفر شد.

یورگن کلوپ درباره اینکه در پایان بازی مورینیو به او چه چیزهایی گفت، گفت: شاید انگلیسی من ضعیف تر از چیزی است که فکر می کردم. مورینیو به من گفت که ... خب او که همین جاست چرا از خودش نمی پرسید؟ اما من فکر می کنم که او به من گفت تیم برتر میدان باخت و چیزی هم درباره رفتارم کنار زمین به من نگفت. شاید او بعد از صحبتی که با من داشت عصبانی شده است. در کل مسئله ای جدی نبود. او یک چیزی به خودش گفته و من هم نمی توانم تکرارش کنم. بحثی هم نیست.

کلوپ راجع به نمایش شاگردانش هم گفت: مقابل یک تیم که غول ضدحمله است یک بازی خوب را ارائه کردیم. تملک توپ مان هم باورنکردنی بود. بله آنها یک گل زدند و دو موقعیت دیگر هم داشتند اما به جز آن بازی تحت کنترل ما بود و می توانم بگویم که 3 امتیاز کاملاً حق ما بود و من هم از این بابت خوشحالم. به نظر من حتی گل آنها آفساید بود. من 20 بار صحنه گل شان را تماشا کردم و هر بار به نظرم آفساید می آید. کسی هم مقصر نیست. بهترین راه برای دفاع مقابل تاتنهام، حفظ توپ است.

سرمربی آلمانی لیورپول عنوان کرد: من فقط می توانم بگویم که یک بازی خوب را شاهد بودیم و از اینکه آن گل را در دقیقه 90 زدیم بسیار خوشحالم. گل فیرمینو عالی بود، عجب ضربه سری! خیلی برایش خوشحالم. بازی اش، حرکاتش همه کارهایش عالی بود.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1248

به "فکر کنم انگلیسی من ضعیف است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکر کنم انگلیسی من ضعیف است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید