طرح احیای باغ شهر تاریخی نطنز اجرایی می شود

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز از اجرایی شدن طرح احیای باغ شهر تاریخی نطنز خبر داد.

طرح احیای باغ شهر تاریخی نطنز اجرایی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، حسین یزدانمهر رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت: جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باغ شهر تاریخی نطنز و مشاورین کشوری در راستای احیای بازار تاریخی در محل این اداره برگزار شد.

یزدانمهر خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مسئولین شهرستان به ویژه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و اداره میراث فرهنگی شهرستان، احیا و سامان دهی بازار تاریخی شهر است که در این راستا پیگیری های مستمر و جدی توسط شهرداری و این اداره انجام پذیرفته شده است.

او افزود: در این جلسه مقرر شد تا پایان سال 98 مشاور نسبت به ارائه طرح اقدام کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز در ادامه گفت: پس از ارائه طرح، عملیات اجرایی احیای بازار تاریخی به صورت مشارکتی توسط شهرداری، اداره میراث فرهنگی و اداره راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

این اقدام در راستای بازآفرینی شهری با موضوع حفاظت و احیای بافت تاریخی و محلات هدف به ویژه راسته بازار و پشت بازار محله قصبه نطنز انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 156

به "طرح احیای باغ شهر تاریخی نطنز اجرایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح احیای باغ شهر تاریخی نطنز اجرایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید