ضرورت ایجاد فضای سبز در کنار پروژه های صنعتی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور بر ایجاد و توسعه فضای سبز در کنار پروژه های صنعتی با هدف یاری به محیط زیست تاکید نمود.

ضرورت ایجاد فضای سبز در کنار پروژه های صنعتی

به گزارش خبرنگاران؛ آقای روحانی در ادامه سخنانش در مراسم بهره برداری از طرح های ملی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: فضای سبز در مراکز صنعتی دارای اهمیت است و ما باید با توسعه این بخش آلودگی را جبران کنیم.

رئیس جمهور اضافه نمود: برای جبران آلودگی تنها به وسیله درختکاری در اطراف مجتمع ها امکان پذیر است و برای طرح هایی که امروز به بهره برداری رسید 4 هزار هکتار درختکاری در کنار پروژه انجام گرفته که بسیار می تواند برای محیط زیست و زیبایی تاثیرگذار باشد.

آقای روحانی با اشاره به بکارگیری از نیرو های بومی در مجتمع های صنعتی ادامه داد: اگر در استانی مجتمع عظیم صنعتی برپا می کنیم، باید از همان افراد و جوانان منطقه حداکثر استفاده را ببرند، هرچند که ممکن است متخصصینی هم احتیاج باشد، اما از نیرو های بومی باید حداکثر استفاده گردد.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از تمام سازمان ها و نهاد های مرتبط در افتتاح طرح های صنعتی گفت: از تمام دست اندرکاران از جمله بانک پاسارگاد تشکر می کنم، کار های عظیمی به وسیله بانک ها انجام می گیرد، نباید خدمات بانک ها را در آبادانی ایران فراموش کنیم، برای سرمایه گذاری های عظیم یا باید بانک های داخلی و خارجی و یا بازار سرمایه صندوق توسعه وارد شوند.

آقای روحانی در سرانجام ابراز امیدواری کرد: در جهت آبادانی ایران بیش از گذشته کوشش کنیم تا مردم شاهد تحول عظیم در کشور باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1592

به "ضرورت ایجاد فضای سبز در کنار پروژه های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد فضای سبز در کنار پروژه های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید