شکار مار شاه کبرا 4، 5 متری با دست خالی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران : یک مارگیر پیروز شد مار با بیش از 10 کیلوگرم وزن را بدون تجهیزات شکار کند.

شکار مار شاه کبرا 4، 5 متری با دست خالی

یک مار شاه کبرا در مزرعه نخل مشاهده شد که با مهارت جالب یک فرد شکار شد.

به گزارش خبرنگاران، روزانه ویدئو های زیادی در فضای مجازی منتشر می گردد؛ از ویدئو های تفریح و ورزشی گرفته تا ویدئو های آموزشی و حوادث. اما بعضی از این ویدئو ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو هایی داغ می شوند ویدئو های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه مواجهه یک مارگیر با یک مار شاه کبرا را به تصویر می کشد.

پنهان شدن مار در فاضلاب

بنا به گزارش Thaiger؛ در این ویدئو این مارگیر تایلندی با دست خالی پیروز به شکار این مار 4.5 متری (تقریبا 14 فوتی) شد. این مار شاه کبرا بیش از 10 کیلوگرم وزن داشت. ساکنان محلی در استان کرابی در جنوب تایلند پس از رویت این مار شاه کبرا در مزرعه نخل با مسئولان محلی تماس گرفته و درخواست یاری کردند. این خزنده سعی داشت در داخل یک مخزن فاضلاب پنهان گردد. ساکنان محلی که با تماشا مار دچار وحشت شده بودند از محل فاصله گرفته و منتظر رسیدن یاری ماندند.

در ویدئوی منتشر شده مشاهده می گردد در حالی که ساکنان محلی در فاصله دوری از مار حضور دارند، این مارگیر حرفه ای بدون تجهیزات به راحتی این خزنده را شکار می نماید. سوتی ناوهاد در مدت زمان حدود 20 دقیقه این مار کبرا را شکار کرد. آقای ناوهاد ابتدا مار را از زیر درختان نخل به جاده راهنمایی کرد و سپس عملیات شکار مار را شروع کرد.

بنا به گزارش رسانه های محلی این مارگیر گفت که پس از شکار این شاه کبرا، آن را در جنگل های اطراف رها نموده است. او گفت احتمالا این مار در پی جفت خود می گشت که به تازگی به وسیله افراد محلی کشته شده بود.

منبع: رکنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1875

به "شکار مار شاه کبرا 4، 5 متری با دست خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار مار شاه کبرا 4، 5 متری با دست خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید