لاکچری ترین تورهای نوروز 99

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اگر برای نوروز 99 به دنبال توری لاکچری هستید، می بایست این مطلب را به طور کامل بخوانید.

لاکچری ترین تورهای نوروز 99

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام آویسا تراول، از آن جا که نوروز دارای تعطیلات طولانی مدتی است، مسافران این امکان را دارند که تور نوروز 99 خود را با کمترین دغدغه و پرداختن به حواشی انتخاب نمایند. صرفاً می بایست یک جهت استثنایی در اختیار ایشان باشد، تا یک هفته یا بیشتر را برای سفری هیجان انگیز و رویایی برنامه ریزی نمایند.

ما در آژانس آویسا کوشش می کنیم تا بهترین پیشنهادها را، با جزئیات در اختیار مسافران قرار دهیم، تا ایشان صرفاً زحمت انتخاب یک جهت را بر عهده داشته باشند و سایر روندهایی که برای سفر ضروری است، از طرف آژانس انجام خواهد پذیرفت.

از آن جا که تخصص ویژه و اصلی ما، در تورهای جنوب شرق آسیاست، جهتهایی از این بخش بهشت گونه دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد، تا با استفاده از تورهای نوروزی آن ها، سال جدید را با یک فعالیت فوق العاده و لوکس شروع نموده و ادامه سال را نیز، با لذتی بیشتر بگذرانید. پس با ما همراه باشید تا تورهای لاکچری نوروز 99 در منطقه جنوب شرق آسیا را، به شما معرفی کنیم.

تور مالدیو نوروز 99

حتماً نام مالدیو تا به حال به گوش شما خورده و تصاویر چشم ربایش هم به دیدگان شما آمده است. مجموعه جزایری کوچکی، که به عنوان یکی از لاکچری ترین مقاصد توریستی و تفریحی دنیا شناخته می گردد. بخش قابل توجهی از سلبریتی ها و افراد مشهور، ماه عسل خود را در این مقصد ویژه و خاص برگزار می نمایند. شما هم اگر قصد دارید به یکی از بی نظیرترین مکان های روی زمین، که چیزی کمتر از بهشت ندارد سفر کنید، پیشنهاد ما تور مالدیو نوروز 99 است.

پروازهای این مقصد با ایرلاین قطر ایرویز، که در رده بندی های دنیای، همواره جز 3 ایرلاین برتر دنیا بوده است، برگزار می گردد. تعداد روزهای سفر به این مقصد زیبا، می تواند از 4 شب تا 7 شب متغیر باشد و مسافران از سفری بی نظیر و استثنایی لذت ببرند. هتل ها نیز، کاملاً قابل انتخاب توسط مسافران خواهد بود و پیشنهاد ما هتل های 5 ستاره تاپ با سرویس فول برد است. اگر می خواهید با سرویس های مختلف هتل ها آشنا شوید، مطلب قبلی ما در سایت آویسا را مطالعه کنید.

اگر قصد یک استراحت رویایی و لاکچری، در آب های زلال و کریستالی را دارید، شک نکنید که تور مالدیو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

تور ویتنام نوروز 99

اگر صرف استراحت در هتل، ممکن است برای شما کمی کسل نماینده به نظر برسد، اگر از عاشقان گشت و گذار در طبیعت هستید، اگر می خواهید در کنار استراحت، مکان های تاریخی هم ببینید و در نهایت، اگر دوست دارید در یکی از عجایب هفت گانه طبیعی دنیا، سوار بر کشتی های کروز هالونگ بی شوید، می بایست تور ویتنام را برای خود و خانواده تان انتخاب کنید.

ویتنام کشوری با سابقه تاریخی طولانی ست، که عمده ساکنان آن، از نژاد چینی هستند، از نظر جغرافیایی، کشوری با درازای شمالی جنوبی ست و بخش شرقی آن کاملاً ساحلی محسوب می گردد. طبیعت این نقطه از دنیا، یکی از کم نظیرترین ها و متفاوت ترین ها، در دنیا است. معمولاً تورهای این مقصد به صورت بازدید از ترکیب چندین شهر برگزار می گردد. مشهورترین پکیج این مقصد، تور هوشی مین (سایگون)، هانوی و هالونگ است. دو مقصد اول بیشتر جاذبه های تاریخی و طبیعی دارند و سومی نیز، با سواری بر کشتی کروز لاکچری در آب های خلیج هالونگ که یکی از بی نظیرترین های دنیا است، سپری می گردد. اگر قصد دارید که بخش تاریخی بازدید خود را کمتر کنید و به جای آن چند روزی را در کنار سواحل بی نظیر جنوب شرق آسیا بگذرانید، پیشنهاد ما انتخاب تور دانانگ، هانوی و خلیج هالونگ است.

پروازهای تور ویتنام نوروز 99 نیز، با ایرلاین قطر قابل برنامه ریزی ست، اما در کنار آن پرواز هواپیمایی ماهان نیز قابل عرضه خواهد بود.

تور بالی نوروز 99

بالی در جنوب شرق آسیا، دیگر یک مقصد شناخته شده برای ایرانیان است و بسیاری قصد دارند که با تور بالی نوروز 99 همراه شوند. جاذبه های بی نظیر و لاکچری این منطقه، سبب شده تا همواره مسافران اروپایی و آمریکایی فراوانی در آن حضور داشته باشند. جذابیت های بی نظیر طبیعی این منطقه، از طبیعت بی نظیر گرفته تا جنگل های فوق العاده رویایی آن، سبب شده تا مسافران از دیدن آن شگفت زده شده و همواره در فکر بازدید از آن باشند. بالی از مناطق متنوع و متعددی تشکیل شده، که برای آشنایی با آن ها، می توانید مطلب قبلی ما، در خصوص مناطق مختلف بالی را مطالعه کنید.

فارغ از جاذبه های تاریخی و فرهنگی این جزیره، که شامل معابد متنوع و مختلفی می گردد، مناطق این جزیره، به دو صورت ساحلی و جنگلی هستند. پیشنهاد ما آن است که حتماً بخش جنگلی ابود را در برنامه خود بگنجانید و از مناطق آرام تری، نظیر بخش های جنوبی جزیره، مانند نوسا دوا، جیم باران و الواتو انتخاب کنید.

تور بالی نیز، با پروازهای قطر ایرویز برگزار می گردد، اگر چه برنامه ریزی برای پروازهای ماهان نیز فراهم است. مدت زمان سفر به این مقصد زیبا، از 7 شب و 8 روز است و در صورت درخواست مسافران قابل افزایش نیز خواهد بود.

تور تایلند نوروز 99

شاید تایلند یک جهت عادی برای بسیاری به نظر بیاید، فارغ از این که در جهتهای معمول مسافران، نظیر پوکت هم، هتل های فوق لاکچری فراوانی وجود دارد، که می تواند برای افرادی که می خواهند سفری به دور از هیاهو داشته باشند، مناسب است، اما پیشنهاد ما برای افراد مشکل پسند، جهتهایی متفاوت در تور تایلند نوروز 99 است.

یکی از زیباترین و لوکس ترین جزیره های تایلند، ساموئی ست که به صورت تور ساموئی یا تور ترکیبی بانکوک - ساموئی برگزار می گردد. این جزیره یکی از بهشت های بی نظیر در تایلند است و دولت تایلند کوشیده تا کلیه امکانات لاکچری را، در این منطقه ایجاد کند و امکاناتی که در این منطقه وجود دارد، به کلی متفاوت از سایر نقاط تایلند است.

جز ساموئی، کرابی و فی فی نیز، دو منطقه لاکچری در تایلند هستند، که توصیه ما آن است که در یک تور ترکیبی از این جهتها، یعنی تور بانکوک، کرابی و فی فی به یک منطقه آرام، لوکس با طبیعتی خیره نماینده و بی نظیر، سفر کنید.

برای سفر با پرواز مستقیم به تایلند، از پرواز ماهان و برای پروازهای غیر مستقیم، می توانید از ایرلاین قطر ایرویز بهره ببرید. مدت زمان تور تایلند نیز 7 شب و 8 روز خواهد بود، که مطمئناً خستگی سالانه شما را از تن به در خواهد نمود.

قبلاً هم در دو مطلب تورهای نوروزی شرق آسیا و همچنین تورهای نوروزی کشورهای همسایه را، به تفصیل معرفی نموده بودیم، که می توانید به آنالیز و مطالعه آن ها بپردازید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 672

به "لاکچری ترین تورهای نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاکچری ترین تورهای نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید