شرایط مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا اعلام شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مسابقات قهرمانی دنیا تکواندو اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی منچستر انگلیس برگزار خواهد شد.

شرایط مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا تکواندو از 25 اردیبهشت ماه سال آینده به مدت 5 روز به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می گردد.

در این رقابت ها بدون در نظر دریافت تعداد شرکت کنندگان در هر وزن، 50 درصد تکواندوکاران (هر وزن) بر اساس رنکینگ دنیای اعلام شده تا تاریخ 11 اردیبهشت 1398 سیدبندی خواهند شد. هوگوپوشان کشور میزبان که بر اساس رنکینگ در سید یک تا 4 قرار نگیرند، سید 4 را به خود اختصاص می دهند.

همچنین 6 تکواندوکار برای وزن کشی رندم در هر وزن انتخاب می شوند.

بر اساس سیستم امتیاز دهی به 5 تیم اول مردان و 5 تیم اول زنان کاپ قهرمانی تعلق می گیرد که سیستم امتیازدهی به توضیح ذیل می باشد:

- یک امتیاز برای ورود ورزشکار به محل مسابقات بعد از انجام وزن کشی - یک امتیاز برای هر برد که شامل برد بر اساس قرعه استراحت نیز می گردد - 120 امتیاز برای هر مدال طلا - 50 امتیاز برای هر مدال نقره - 20 امتیاز برای هر مدال برنز

در صورت تساوی امتیازات میان 2 تیم، رنک بندی تیم ها بر اساس تعداد مدال های طلا، نقره و برنز، تعداد شرکت کنندگان و امتیاز بالاتر کسب شده در دسته سنگین وزن محاسبه می گردد.

سیستم امتیازدهی Dae do در این رویداد مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین 100 داور بین المللی از سوی فدراسیون دنیای برای قضاوت در مسابقات قهرمانی تکواندو دنیا انتخاب و معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ این رقابت ها G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 46

به "شرایط مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مسابقات تکواندوی قهرمانی دنیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید