سفر جو بایدن به آسیا در ماه آینده میلادی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: کاخ سفید در بیانیه ای از سفر معاون باراک اوباما به کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی در ماه آینده میلادی اطلاع داد.

سفر جو بایدن به آسیا در ماه آینده میلادی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه المنار، جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا ماه آینده میلادی به کشورهای ژاپن، چین و کره جنوبی سفر می نماید.

کاخ سفید امروز در بیانیه ای این خبر را یک ماه پس از لغو سفر باراک اوباما به کشورهای آسیایی اعلام نموده است.

کاخ سفید در بیانیه خود گفت که معاون رئیس جمهور آمریکا اوایل ماه دسامبر در سفر دوره ای خود به کشورهای آسیایی، راهی چین، ژاپن و کره جنوبی خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، جو بایدن در توکیو قرار است با مسئولان ژاپنی درباره توافقات تجارت آزادی که میان کشورهای آسیایی و آمریکا صورت می گیرد، بحث و تبادل نظر کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که وی پس از سفر به ژاپن راهی چین خواهد شد و در پکن با مسئولان بلندپایه این کشور برای تبادل نظر درباره پرونده های منطقه مورد توجه طرفین دیدار خواهد نمود.

کاخ سفید گفت که معاون باراک اوباما پس از چین راهی سئول خواهد شد و درباره هماهنگی میان آمریکا و کره جنوبی در خصوص مقابله با تهدیدات امنیتی کره شمالی تبادل نظر می نماید.

لازم به ذکر است که باراک اوباما قرار بود ماه گذشته میلادی به کشورهای آسیایی از جمله اندونزی، برونئی، مالزی و فیلیپین سفر کند اما این سفر به دلیل بحران سیاسی در واشنگتن بر سر مساله تصویب بودجه در کنگره و تعطیلی دولت لغو شده بود.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 368

به "سفر جو بایدن به آسیا در ماه آینده میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر جو بایدن به آسیا در ماه آینده میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید