سفر به کارولینای شمالی با بچه ها ، دیدنی های کارولینای شمالی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فرقی نمی کند که کودک شما معلم خصوصی دارد یا می خواهید تحصیلات فرزندتان را بهبود دهید؛ بدون شک کودک شما می تواند در شهرهای کارولینای شمالی چیزهای جالب و سرگرم کننده ای را تجربه کند. حتی در پارک های آنجا هم گروه های آموزشی و مجذوب کننده ترین دیدنی های کارولینای شمالی برای بچه ها شما وجود دارد. از علم و مهندسی گرفته تا طبیعت و تاریخ، دولت Tarheel دارای تورهای متنوع، فعالیت ها، موزه ها و جاذبه هایی است که همزمان باعث سرگرم شدن و افزایش آگاهی کودک شما می گردد. پس در ادامه با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای تجربه ی سفر به کارولینای شمالی با بچه ها...

سفر به کارولینای شمالی با بچه ها ، دیدنی های کارولینای شمالی

آکواریوم کارولینای شمالی در موزه Fort Fisher، کور بیچ

زمانی که از آکواریوم کارولینای شمالی در Fort Fisher تماشا می کنید، این فرصت را دارید که نه تنها زندگی دریایی را از نزدیک مشاهده کنید، بلکه با آن نیز ارتباط برقرار کنید.

شما می توانید در آکواریوم، مارماهی، کوسه، لاک پشت دریایی، تمساح، پروانه هایی که در باغ نزدیک به آن جا در حال پروازند را ببینید و حتی در باغ خارج از آکواریوم، در خصوص زندگی دایناسورها یاد بگیرید. هنگام سفر به کارولینای شمالی با بچه ها، علاوه بر داشتن یک تور با راهنما، می توانید تجربه شاگردی هم برای یک روز داشته باشید. شما بعلاوه می توانید در غذا دادن به حیوانات مشارکت کنید و عادت های تغذیه حیوانات را از نزدیک مشاهده کنید یا سوالاتی از کارکنان آکواریوم بپرسید و با غواصانی که با کوسه ها، ماهی ها و لاک پشت های دریایی شنا مینمایند، صحبت کنید. شاید منحصر به فردترین تجربه در Fort Fisher خوابیدن با ماهی ها است. تجربه یک شب که شامل یک تور خصوصی، یک تی شرت، یک فیلم آموزشی، تنقلات، صبحانه و البته، خوابیدن در زیر نمایشگاه 2 طبقه بزرگ و پر از کوسه، غضروف ماهی و لاک پشت های دریایی است.

موزه حمل و نقل شمال کارولینای شمالی، Spencer

اگر بچه ها کوچک شما علاقه مند به هواپیما، قطارها و خودروها باشند، قطعا میخواهید سفری به موزه حمل و نقل شمال کارولینا در اسپنسر، NC از مجذوب نماینده ترین تماشای های کارولینای شمالی را داشته باشید. این موزه با ابعاد 60 هکتار، دارای چهار نمایشگاه بزرگ است که در آن ماشین های ریلی و لوکوموتیو، اتومبیل های قدیمی مانند درشکه، ماشین های آتش نشانی قدیمی و حتی واگن های Conestoga قرار گرفته است. بعلاوه در این موزه ماکتی از هواپیمای برادران رایت در ابعاد واقعی و مجموعه ای از لوکوموتیوهای دیزلی و بخاری وجود دارد. علاوه بر گشتن در این چهار نمایشگاه بزرگ، می توانید سوار بر یک قطار دیزلی شوید و کل 60 هکتار را با آن بپیمایید.

موزه زندگی + علم، Durham

دوستداران علم و حیوانات می توانند چیزهای زیادی را در این موزه کشف نمایند و یاد بگیرند. وسعت این موزه در حدود 84 هکتار است و دارای بیش از 60 گونه از حیوانات زنده است. یکی از بزرگترین خانه های پروانه در ساحلی شرقی در این موزه و در مرکز علمی دو طبقه واقع شده است. در داخل، شما در خصوص چیزهایی مانند حشرات، خزندگان، ریاضی، فضا، صدا، آب و هوا و فیزیک یاد می گیرید در حالی که در فضای باز این موزه می توانید خرس ها، میمون ها، گرگ ها و حیوانات مزرعه را ببینید و حتی در خصوص دایناسورها هم اطلاعاتی به دست آورید. مطمئن شوید که کمی زمان برای خود ذخیره کنید تا یک قایق بادبانی را در نمایشگاه باد پرتاب کنید و در پارک این موزه هم به سمت بالا قدم بزنید.

مرکز جانوران شکاری کارولینا، Huntersville

این مرکز که در نزدیکی دریاچه نورمن در یکی از زیباترین شهرهای کارولینای شمالی واقع شده است و تنها 30 دقیقه از شارلوت فاصله دارد، مکان هیجان انگیزی برای یادگیری و تجربه حیوانات شکاری در محیط طبیعی خود است. می توانید با یک تور در میان جنگل های جغد، باغ صلح، مرغدانی Eagle و ... قدم بزنید و حتما در آمفی تئاتر توقفی داشته باشید که جنگ های جنگل را ببینید و در خصوص حیوانات شکاری اطلاعاتی یاد بگیرید و حرکت آن ها را در بالای سر خود تجربه کنید.

این مرکز بعلاوه برنامه های آموزشی رسمی را برای گروه ها و مدرسه ها ارائه می دهد که شامل سخنرانی، ارائه، صنایع دستی و شکار حیوانات لاشخور است.

مزرعه تاریخی لاتا، Huntersville

این مزرعه در مسیر مرکز حیوانات شکار کارولینا واقع شده است و نشان دهنده نوع زندگی مهاجران و بردگان شهرهای کارولینای شمالی در دهه 1800 می باشد. با یک تور از آجا و هم چنین کابین برده ها و رودخانه تماشا کنید. پس از اتمام تور، می توانید از این ملک بیرون بیایید و از 11 ساختمان که در خارج از آن هستند، تماشا کنید و در آن ها قدم بزنید.

به علاوه، برنامه های آموزشی نیز برای گروه های سنی 15 سال و یا بالاتر در دسترس هستند و موضوعاتی مانند زندگی در مزرعه، راه آهن زیرزمینی و سربازان جنگ داخلی را پوشش می دهند. دانش آموزان بعلاوه می توانند بسته به فصل سال ، مهارت هایی مانند جادادن شمع، استخراج طلا و ساخت عروسک کورنوش را یاد بگیرند.

باغ کارولینای شمالی، اشویل

این باغ از زیباترین تماشای های کارولینای شمالی با داشتن وسعتی به مقدار 434 هکتار، یک باغ عمومی بسیار بزرگ است که در شهر کوهستانی اشویل از زیباترین شهرهای کارولینای شمالی واقع شده است. علاوه بر بسیاری از مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری برای کشف و وجود 65 هکتار باغ زیبا برای مشاهده کردن، چندین برنامه ابتکاری برای بچه ها نیز وجود دارد. کوله پشتی های کشف که کودک می تواند به طور رایگان در مرکز اطلاعات قرض بگیرد، همه ابزارها و داده های مورد احتیاج برای کشف، مشاهده و ثبت یافته ها را در اختیار وی می گذارد. بعلاوه جی پی اس های geocaching برای بچه ها در دسترس است که می توانند برای پیدا کردن گنج هایی که در مسیر آن ها قرار دارند و یا Ecolab این باغ ،که محلی برای تماشا حیوانات در زیستگاه طبیعی خود است، استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2048

به "سفر به کارولینای شمالی با بچه ها ، دیدنی های کارولینای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کارولینای شمالی با بچه ها ، دیدنی های کارولینای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید