جاذبه های گردشگری مئرس و تنوعی بی نظیر در آلمان (تور آلمان ارزان)

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، در قسمت پایین دره راین در راه غربی رودخانه شهر قدیمی مئرس وجود دارد که مرکز آن بسیار قدیمی است. هسته تاریخی مئرس هنوز با سدهای زیگزاک در پشت خاکریز ها پر شده است. این حفاظت از آب یک روش مؤثر برای نگه داشتن دشمنان در صدها سال پیش است که به علت سیستم قفل می توانست زمین های کم ارتفاع در اطراف شهر را در بین دیدنی های مئرس پر آب کند. در پشت این سدها دژ شهر و در حال حاضر یک کاخ وجود دارد که موزه شهر در آنجا قرار گرفته است و در پارک جامع انگلیسی واقع شده است. در اطراف مئرس آثاری از زمان قرون وسطی هنوز وجود دارد. بعلاوه میراث صنعتی و مجسمه ای که Otto Piene در سال 2007 ساخته هم در این شهر در بین جاذبه های گردشگری مئرس دیده می گردد. بیایید نکات بهتری را در خصوص سرگرمی در مئرس کشف کنیم.

جاذبه های گردشگری مئرس و تنوعی بی نظیر در آلمان (تور آلمان ارزان)

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

کاخ مئرس

این کاخ در ابتدا در دهه 1100 به عنوان قلعه شهر ساخته شده و بعد از آن به وسیله موریس اورانژ در قرن 17 بزرگتر و با شکوه تر شد. دسترسی به این قلعه به دلیل قرارگیری در یک جزیره جدا شده بین لجن زار های کم عمق در ساحل چپ رودخانه راین بسیار سخت بود. اما حمله ای که Frederick Great در سال 1763 انجام داد، دفاع و محافظت را از کار انداخت و پس از آن قلعه به محل اقامت Heinrich Wintgens یکی از کارآفرینان منسوجات محلی، تبدیل شد. به تماشا موزه Grafschafter که در ادامه در خصوص آن صحبت می کنیم، بروید و یا یک عصر تابستان را در پارک Schloss در بین تماشای های مئرس بگذرانید.

موزه Grafschafter

در داخل قلعه موزه ای وجود دارد که تاریخ ساختمان و نحوه زندگی خانواده های اصیل را نشان می دهد. در این موزه 19 اتاق نمایش برای بازدید وجود دارد. بزرگترین آن Rittersaal (سالن شوالیه) است که دارای پانل های چوبی حک شده و تزئین شده با پرده های طرحدار از قرن 17 است. در آپارتمان های قلعه یک تخت چهارچوب دار و کمد وجود دارد. بعلاوه شما می توانید لباس های مختلف، خانه های عروسکی، مبلمان، سرامیک و وسایل مختلف را از عصرهای مختلف مشاهده کنید. بعلاوه زمانی را به مشاهده آثار باستانی رم در زمان سرگرمی در مئرس اختصاص دهید.

Schlosspark

زمین های اطراف قلعه بعد از ویرانی سال 1764 که مسبب آن Frederick بود کاملا متروکه شدند اما در ابتدای قرن 19 Heinrich Wintgens این فضای تخریب شده و حتی خاکریز آن را به یک پارک خصوصی تبدیل کرد. درختان عجیب و غریب و طراحی انگلیسی چشم انداز ها امروزه هنوز پابرجا است. مئرس این دارایی را بعدها به عنوان یک پارک برای جمعیت مئرس رو به رشد خریداری کرد و پس از آن در اوایل قرن بیستم امکانات نو فراغتی بسیاری در جنوب شهر اضافه شد. شما هم می توانید روش استحکام زیگزاگ که پارک Schloss را در گوشه غربی محدود نموده و تمام شهر را محصور نموده را در بین جاذبه های گردشگری مئرس دنبال کنید.

پارک Halde Rheinpreußen

در نزدیکی خم رودخانه راین در شمال منطقه شهری کوهی وجود دارد که ارتفاع آن بیش از 100 متر است. Halde Rheinpreußen از ستون هایی با حفره های ضایعات 9.5 از معدن Rheinpreußen در دهه 1960 انباشته شده است اما آنچه آن را خاص می نماید منظره ها موجود در قله آن در سال 2007 است. Otto Piene، هنرمند و عضو سابق گروه ZERO یک برج 28 متری را به تصویر کشیده که یادآور برج معدن و ادای احترام به این صنعت است. برای مشاهده پایین دره راین پله هایی به سمت بالا وجود دارد. اگرچه درخشش برج در شب از سراسر چشم انداز دیده می شود و از تماشای های مئرس می باشد.

سالن تئاتر مئرس

سالن تئاتری در گنبد قلعه برای علاقمندان به هنر و افرادی در آلمان که سررشته ای از هنر دارند در سال 1975 ایجاد شد. این سالن تئاتر ورودی جداگانه دارد و ظرفیت آن 150 نفر است. با اینکه این سالن تئاتر کوچک است اما بسیار با ارزش و قابل توجه است. با وجود این که این سالن تئاتر 40 سال پیش ساخته شده اما به خاطر اجراهای آزمایشی و نقد اجتماعی بسیار معروفیت پیدا نموده و در 15 سال گذشته مجموعه ای از جوایز و نامزدها را به خود اختصاص داده است. در سال 2006 کارگردان Barbara Wachendorff نامزد جایزه تئاتر ملی Der Faust برای ساخت تئاتر در خصوص آلزایمر شد.

موزه برج در کلیسای Repelener

ثابت شده است که کلیسا در روستای Repelen یکی از هفت کلیسای قدیمی در آلمان است. قدمت این کلیسا به دهه 70 باز می شود اما معماری اکنون آن مربوط به قرن 12 و معماری رمانسک برمی شود. در داخل این کلیسا موزه کوچکی وجود دارد که می توانید با یک تور به بازدید از آن بپردازید و شما می توانید مستقیم به سمت بالا و زنگ این برج بروید و در ویترین این موزه کتاب های مقدس از قبیل انجیل و کتاب های تاریخی از قرن 16 به بعد را ببینید که از تماشای های مئرس در زمان سرگرمی در مئرس است.

آسیاب آبی Obere

از آن جایی که مئرس همواره شهری بوده که با خاکریز محافظت می شده پس آب نقش بسیار حیاتی در آن را ایفا می نماید. در زمان های صلح این آسیاب با سیستم قفل کاملا زه کشی می شد اما در زمان های جنگ یا تهدید علفزار ها می توانستند از آب سیراب شوند و مسیر را صعب العبور می کرد. این آخرین آسیاب آبی سالم به جای مانده است. این آسیاب اولین بار در سال 1591 در نقشه معین شد و قرار است به ظاهری که در قرن 17 داشت بازشود. در حال حاضر یک چرخ آب در نمایشگاه داخلی آن وجود دارد و از جاذبه های گردشگری مئرس می باشد.

کلیسای انجیلی Stadtkirche مئرس

کلیسای اصلی شهر در گذشته متعلق به صومعه Carmelite بود و در اواسط قرن 15 ساخته شده است. این کلیسا قربانی آتش سوزی قرن 17 شد و موریس اورانژ در دهه 1650 نظارت بازسازی آن را برعهده داشت. در بازوی جنوبی کلیسا می توانید کتیبه ای از سال 1655 را مشاهده کنید. اجزای کلیسا به سال 1787 باز می شود و بر روی ستون های کنار آن می توانید نقاشی ها مختلفی از قرن 17 را مشاهده کنید و از تماشای های مئرس در زمان سرگرمی در مئرس است.

پارک سرگرمیی

اتصال پارک قلعه به شمال شهر بازی باعث فعال بودن ساکنین آن منطقه شده است. این پارک در ساحل رودخانه Moersbach و در سال 1960 ایجاد شده و مخصوصاً اگر در پی افراد جوان هستید محل خوبی برای بازدید است. این پارک دارای یک باغ وحش دارای بزغاله و جوجه است. علاوه بر آن دارای زمین کوچک گلف است. در زمستان می توانید از شیب های زیادی که آنجا دارد لیز بخوردید و در تابستان هم می توانید با قایق سرگرمیی از دریاچه پارک تماشا کنید و در کافه آنجا نوشیدنی های سرد بسیار هیجان انگیز بنوشید.

پارک Jungborn

این پارک گذشته بسیار جالبی دارد چرا که به وسیله Emanuel Felke یکی از پیشگامان در طب طبیعی ساخته شده است. او این پارک را در روستای Repelen و درسال 1898 راه اندازی کرد. آنجا مکانی برای تمرین روش های درمان خانگی امراض بود. در آن سال ها، آن پارک مرکز اصلی و به عنوان نماد بهداشت بین المللی شناخته شده بود و خود حقیقی پارک از بین رفته بود. در دهه اخیر این پارک با استفاده از مکان هایی برای اجرای موسیقی، مسیر راه پابرهنه و خصوصیت های آبی بازسازی شده است و از جاذبه های گردشگری مئرس می باشد.

موزه Felk

هرکسی که در خصوص زندگی Emanuel Felke مشتاق باشد، می تواند از این موزه بازدید کند. این موزه شامل یک کلبه چوبی آب گرم است که در پارک واقع شده است. در این کلبه اطلاعاتی در خصوص زندگی Felke به عنوان کشیش انجیلی و روش های درمان طبیعی او در پانل ها آورده شده است. در اطراف این کلبه باغ هایی وجود دارد که در آن ها گیاهان دارویی و خوراکی در حال رشد هستند و دو حمام رس حفاری شده وجود دارد که مربوط به 100 سال پیش است و از تماشای های مئرس در زمان سرگرمی در مئرس می باشد.

Peschkenhaus

در ناحیه نویمارکت در مرکز شهر مئرس، Peschkenhaus وجود دارد که شایستگی تماشا را دارد. این ساختمان ذکر شده در ابتدا قدیمی تر از آنچه هست به نظر می رسد. بخشی از آن مربوط به دهه 1400 است و آن را به قدیمی ترین ساختمان در شهر تبدیل نموده است. در اواخر دهه1700 به روز رسانی نئوکلاسیک اجرا شده و سبک آن را تبدیل به سبک های قرن 21 نموده است. تا سال 2002 این ساختمان گالری شهرداری مئرس را در اختیار داشت و اکنون تبدیل به مرکز اجتماعی شده که برای عروسی، جلسات، مذاکرات و نمایشگاه های هنری معاصر استفاده می شود و از جاذبه های گردشگری مئرس می باشد.

Kolonie Meerbeck

شما با بازدید از این محله که عمدتا برای معدنچیان در سال 1900 ساخته شده، می توانید تغییرات ایجاد شده در مئرس به سبب صنعتی شدن را مشاهده کنید. قبل از آن Meerbeck روستایی بود که 200 نفر ظرفیت داشت اما امروزه به محلی تبدیل شده که هزاران نفر ساکن آنجا هستند. امروزه تقریباً 9000 نفر به روش سنتی در آنجا زندگی می نمایند. اولین ساکنان در آغاز قرن بیستم، 4 شیفت برای معدن زغال سنگ Rheinpreußen کار می کردند. زمانی که معادن بسته شد، آینده محله Kolonie Meerbeck نامعین بود تا اینکه در سال 1980 شهر، قسمتی از این محله را خرید و در آنجا آغاز به سرمایه گذاری کرد و برای سرگرمی در مئرس مناسب می باشد.

NiederRheinroute

طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری آلمان مستقیما به وسیله مئرس اجرا می شود. با طول کلی بیش از 2000 کیلومتر NiederRheinroute طولانی ترین شبکه مسیریابی است. شما می توانید به وسیله آن به مراکز تاریخی شهر، جنگل های دور افتاده، سیلاب ها و دریاچه های گذشته، نشانه های تاریخی مانند آسیاب های آبی و قلعه دسترسی پیدا می کنید. در بین این مسیر رستوران و کافه های بسیاری وجود دارد بنابراین برای غذا خوردن و استراحت کردن در یک کافه یا رستوران نیازی به رکاب زدن برای طولانی مدت نیست. شما بعلاوه می توانید از این شبکه برای یک سفر روزانه در مئرس بهره ببرید. اگر علاقمند هستید که از این مسیر بهره ببرید، دفتر اطلاعات شهری شما را با نقشه این مسیر تجهیز خواهد نمود.

دویسبورگ

بزرگترین بندر داخلی دنیا تقریبا در 10 کیلومتری شرق مئرس واقع شده است. اگر شما به سفرهای پر حادثه در راین و روهر علاقه دارید، نمی توانید توقف بهتری از دویسبورگ را انتخاب کنید. این بندر داخلی درحال حاضر به یک مرکز فرهنگی و سرگرم نماینده تبدیل شده است. سیلوهای قدیمی غله تبدیل به گالری ها و موزه هایی شده که می توانید در خصوص چهره های معروف نقشه ساز مانند Gerardus Mercator که در قرن 16 در دویسبورگ زندگی می نموده، اطلاعاتی به دست بیاورید. کشتیرانی جزیره یک زمینه مهم در دویسبورگ است و موزه آبراهه های جزیره جاذبه بسیار عالی در هنر است. علاوه بر آن در دویسبورگ باغ وحش بسیار هیجان انگیزی است و بعلاوه به خاطر داشتن کارخانه فولاد و زغال سنگ بسیار مشهور است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2049

به "جاذبه های گردشگری مئرس و تنوعی بی نظیر در آلمان (تور آلمان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مئرس و تنوعی بی نظیر در آلمان (تور آلمان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید