ساخت وان پلاس 9T رسما لغو شد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرعامل وان پلاس ساعاتی قبل رسما گفت که امسال پرچم دار سری T راهی بازار نخواهد شد. همچنین در پی ادغام با شرکت اوپو، سال آینده گوشی های وان پلاس همراه با رابط کاربری تازه ای به دست کاربران می رسند. این شرکت چند ماه قبل گفت که کدهای رابط کاربری OxygenOS را با ColorOS اوپو ادغام می کند.

ساخت وان پلاس 9T رسما لغو شد

همانطور که احتمالا می دانید، وان پلاس هر سال دو بار گوشی های پرچم دار معرفی می کند و سری T معمولا با ارتقاهای قابل توجهی نسبت به مدل های اصلی راهی بازار می شوند. به نام مثال سرعت شارژ 8T حدود دو برابر وان پلاس 8 است و رفرش ریت نمایشگر 7T هم 90 هرتز است ولی وان پلاس 7 از نمایشگر 60 هرتز بهره می برد. وان پلاس در سال 2016 گوشی 3T را به نام اولین گوشی سری T معرفی کرد و بعد از 5 سال، امسال اولین سالی است که مدل تازه سری T به دست کاربران نمی رسد.

در کنار لغو ساخت وان پلاس 9T، مدیرعامل این شرکت خبر استفاده از رابط کاربری تازه هم اعلام کرده که قرار است نقاط قوت OxygenOS با ColorOS ترکیب شوند. البته هنوز نام این رابط کاربری تازه اعلام نشده است. اگرچه رابط کاربری گوشی های این دو شرکت در پشت صحنه تا حد زیادی مشابه یکدیگر خواهند بود، اما از نظر بصری تفاوت های مختلفی خواهند داشت.

در کنار این موضوع، قرار است فناوری شارژ سریع Warp Charge وان پلاس با فناوری SuperVOOC اوپو ترکیب شود تا هر دو شرکت در این زمینه امکانات مجذوب کننده تری را به ارمغان بیاورند. هفته گذشته خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که ادغام وان پلاس و اوپو منجر به تعدیل حدود 20 درصد از افراد شاغل در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری شده است.

با وجود این اخبار، وان پلاس مدعی شده که همچنان هویت منحصر به فرد این شرکت حفظ می شود. اما روی هم رفته با ادغام رابط کاربری و البته افراد شاغل در بخش های تحقیق و توسعه، به نظر می رسد وان پلاس و اوپو به زودی تفاوت چندان زیادی با هم نخواهند نداشت.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1661

به "ساخت وان پلاس 9T رسما لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت وان پلاس 9T رسما لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید