رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران برگزار گردید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران برگزار گردید.

رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران برگزار گردید

در این رویداد 20 نفر از استادان مطرح صنایع دستی در رشته هایی همانند سفالگری، خراطی، نقاشی روی پارچه و جواهرسازی به صورت رایگان هنر خود را تدریس کردند.

مریم جلالی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی و جمعی دیگر از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهمان این رویداد بود و اظهار داشت: با همکاری باغ کتاب تهران برای اولین بار از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به بچه ها و نوجوانانی که دوره های آموزشی باغ کتاب را با موفقیت پشت سر بگذارنند، گواهی سرانجام دوره اعطا خواهد شد.

مجید صادقیان، قائم مقام باغ کتاب تهران نیز از شروع کمپین تابستانه باغ کتاب اطلاع داد.

در این کمپین، علاوه بر 20 رشته صنایع دستی با هدف آموزش مادر و کودک، نوجوان و جوان، تور مدرسه تابستانی کودک با 15 دوره بازی آموزشی از ابتدای تیر برگزار می گردد. علاوه بر این، کارخانه محتواسازی باغ کتاب تهران و آموزشگاه هنرهای تجسمی در فازهای بعدی در تیر در خدمت گروه سنی نوجوان خواهند بود.

علاقمندان به کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام کلاس ها می توانند به صفحه رویدادهای باغ کتاب مراجعه نمایند. بعد از اتمام دوره ها، بچه ها و نوجوانان محصولات تولیدی خود را در معرض فروش خواهند گذاشت.

منبع: همگردی
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2118

به "رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید