رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ایسنا نوشت: بر اساس اعلام نظرسنجی مؤسسه گالوپ، رئیس جمهوری آمریکا در پی انتشار گزارش بازرس ویژه و اخبار مثبت مالی، از بالاترین میزان رضایت در دوران ریاست جمهوری خود برخوردار است.

رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، براساس اعلام نتایج نظرسنجی مؤسسه گالوپ، میزان رضایت از فعالیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بازه زمانی دو هفته ای منتهی به 30 آوریل امسال میلادی، با یک درصد افزایش به 46 درصد رسید، در حالی که این میزان در اوایل مارس 2019، 39 درصد بود.

مؤسسه گالوپ روز آدینه اعلام نموده بود: علاوه بر انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا که در آن معین شد هیچ تبانی صورت نگرفته، رشد مالی در آمریکا نیز به رضایت از روند ریاست جمهوری ترامپ یاری نموده است.

البته نارضایتی از عملکرد ترامپ در نظرسنجی گالوپ همچنان بالاست و 50 درصد است، اگرچه این میزان در 10 مارس 57 درصد بود.

این نظرسنجی پس از افشا شدن ارسال نامه ای از مولر برای بیل بار، دادستان کل آمریکا اجرا شده است که در آن نامه مولر بابت این مساله شکایت نموده که چگونه بار در یافته های این گزارش دست برده و آن را خلاصه نموده است.

همچنین این نظرسنجی پیش از امتناع دادستان کل برای شهادت در مقابل کمیته ای در مجلس نمایندگان آمریکا و پیش از تهدید دموکرات ها در مقصر شناختن وی برای عدم انتشار نسخه کامل این گزارش صورت گرفته است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 106

به "رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید