تور آلمان ارزان: دیدنی های هیدلبرگ آلمان و مکان های تفریحی این شهر زیبا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هیدلبرگ یکی از شهرهای زیبایی است که در کشور آلمان واقع شده اسن این شهر توریستی هر ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می نماید این هر در طول تاریخ و در جنگ جهانی دوم از اهمیت سیاسی بالایی برخوردار بوده است ویژگی های استراتژیکی این شهر موجب شده است تا در طول تاریخ اهمیت نظامی در کشور آلمان داشته باشد و با وجود وقایع تاریخی که در آن اتفاق افتاده است بسیار با اهمیت است. این شهر آسیب های زیادی نیز متحمل شده است اما با این وجود زیبایی های خاص خود را دارد و از اهمیت زیادی در این کشور برخوردار می باشد امروزه نیز همین زیبایی های شهر موجب شده تا به یکی از قطب های گردشگری در آلمان تبدیل گردد که جذابیت های زیادی برای گردشگران داشته باشد. دیدنی های شهر هیدلبرگ از اهمیت زیادی برخوردار هستند این شهر گستره بسیار وسیعی دارد و در آن فعالیت های فرهنگی متعددی صورت می گیرند از این رو جذابیت های فرهنگی این شهر نیز با اهمیت می باشند و هر ساله بازدیدنمایندگان زیادی را به خود جذب می نمایند. از مهم ترین جاذبه های تاریخی در این شهر می توان به قلعه های تاریخی و خیابان های سنگ فرش شده آن اشاره کرد بعلاوه پل دیدنی در این شهر و باغ وحش آن از دیگر جذابیت هایی هستند که در این شهر می توان به آن ها اشاره کرد.

تور آلمان ارزان: دیدنی های هیدلبرگ آلمان و مکان های تفریحی این شهر زیبا

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تماشای های مهم شهر هیدلبرگ آلمان:

با سفر به منطقه تماشای هیدلبرگ می توانید تجربه های منحصر به فردی را کسب کنید این شهر مهم ترین موزه های فرهنگی و بناهای تاریخی را در خود جای داده است که هر یک از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند. شاید تا به امروز نام قلعه تاریخی این شهر را شنیده باشید قلعه هیدلبرگ که یکی از زیباترین سازه های تاریخی در شهر است و در سال 1241 ساخته شده است ارتفاع این قلعه 80 متر است و به عنوان یکی از بناهای معروف شهر شناخته می گردد. شما گردشگران و علاقه مندان در بازدید از این قلعه می توانید جاذبه های بسیار زیادی را مشاهده کنید به ویژه زمانی که از پله های قلعه بالا می روید شاهد منظره های زیبا و دست نیافتنی هستید که برای شما حیرت انگیز خواهد بود.

هاوپت اشتراوسه:

این خیابان یکی از خیابان های مرکزی و اصلی شهر است که راستا بسیار مناسبی برای پیاده روی های شما می باشد قرار گرفتن این خیابان در کناره رودخانه موجب مجذوب نمایندهیت بیشتر شده است و چشم اندازهای آن را برای گردشگران بیشتر کرده است در راستا پیاده روی کردن در این خیابان است که می توانید تعدادی از کافه تریاها و رستوران ها را مشاهده کنید. این خیابان در بعضی از ساعت های روز شلوغ و پر تردد است این منطقه توریستی می تواند مجذوب نمایندهیت های زیادی برای گردشگران داشته باشد بعلاوه تنوع فرهنگی که در این خیابان ها می توانید مشاهده کنید بسیار مجذوب نماینده و با اهمیت هستند.

باغ وحش هایدلبرگ:

این باغ وحش از مجذوب نماینده ترین جاذبه های شهر است و ارزش سرگرم نمایندگی بسیار زیادی دارد خیلی از علاقه مندان از این باغ وحش تماشا می نمایند و تجربه های جدیدی را با بازدید از این باغ وحش به دست می آورند. این باغ وحش محل بسیار مناسبی برای کوکان و نوجوانان است که جویای این جاذبه ها هستند گونه های متعددی از حیوانات که در این باغ وحش نگهداری می شوند شامل 250 گونه می باشند. این باغ وحش در سال 1593 تاسیس شده است و از جمله قدیمی ترین باغ وحش هایی است که می توانید در آلمان مشاهده کنید.

قلعه شوئتزینگن:

این قلعه یکی دیگر از تماشای های تاریخی شهر هیدلبرگ می باشد شما بازدیدنمایندگان عزیز برای اینکه از مجذوب نمایندهیت های این قلعه بازدید کنید باید سوار اتوبوس شوید و در فاصله 12 کیلومتری از شهر می توانید این قلعه را مشاهده کنید. این قلعه دارای منظره ها بسیار خیره نماینده ای است این قلعه در قرن 18 ساخته شده است و یکی از اقامتگاه های باستانی است که دارای رویدادهای آسانی است مجذوب نمایندهیت های فرهنگی این قلعه و نوع معماری کلاسیک آن بسیار مورد توجه است.

تینگشتاته:

رو به روی قلعه هیدلبرگ صخره ای تاریخی وجود دارد با نام تینگشتاته این صخره ارتفاع بسیار زیادی دارد و از مجذوب نمایندهیت های طبیعی بسیار زیبای برای گردشگران خود برخوردار می باشد. برای اینکه به این قلعه دسترسی پیدا کنید باید راستای را پیاده روی کنید این نقطه گردشگری دارای مجذوب نمایندهیت های بسیار زیبایی است و خیلی از گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده اند عکس های خاطره انگیز و به یادماندنی را ثبت کرده اند. این صخره از مجذوب نمایندهیت های بسیار زیادی برخوردار است و مهم ترین نقاط تفریحی در شهر می باشد.

پل کارل تئودور:

اگر علاقه مند هستید تا سازه های متعدد را در شهرهای مختلفی از جهان به ویژه آلمان مشاهده کنید باید پل کارل تئودور را مشاهده کنید این سازه در تمام جهان شناخته شده است و به علت برخورداری از نقاشی های مختلف و شعرهای گوناگونی که بر روی آن نوشته شده است با اهمیت می باشد. این پل یکی از پل های قدیمی شهر است و در سال 1788 ساخته شده است منظره های که از بالای این پل می توانید مشاهده کنید بسیار تماشای هستند و این را به یکی از تماشای های هیدلبرگ تبدیل کرده اند.

این شهر یکی از مکان های تماشای آلمان است که در سفر خود به این منطقه می توانید تجربه های بسیار زیادی را کسب کنید و با جاذبه های مهمی از این شهر آشنا شوید. این شهر دارای مجذوب نمایندهیت های فرهنگی و تاریخی است و همانطور که در بالا به آن ها اشاره شد دارای سازه های گوناگونی همانند کلیسا و قلعه ها است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1968

به "تور آلمان ارزان: دیدنی های هیدلبرگ آلمان و مکان های تفریحی این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: دیدنی های هیدلبرگ آلمان و مکان های تفریحی این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید