دستمزد هفتگی لیونل مسی در پاریس ؛ 650 هزار پوند!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، لیونل مسی به تازگی از بارسلونا جدا شده است که از این اتفاق به اسم تاریخی ترین اتفاق تاریخ جابجایی یاد می گردد. او فصل آینده برای تیم متمول پاری سن ژرمن به میدان می رود.

دستمزد هفتگی لیونل مسی در پاریس ؛ 650 هزار پوند!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران ، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی که حالا دیگر باید او را بازیکن سابق بارسلونا بدانیم در طی تاریخی ترین اتفاق جابجایی فوتبال از بارسلونا جدا شد و با چشمانی اشکبار در کنفرانس خبری خود شرکت کرد.

این مهاجم آرژانتینی بلافاصله خاطرنشان کرد که فصل آینده برای تیم پاری سن ژرمن بازی می نماید.

تعیین بود که انتقال برنده پنج توپ طلای فوتبال دنیا یکی از پرهزینه ترین انتقالات تاریخ فوتبال خواهد بود و واقعا هم چنین شد. بر اساس گزارش بلیچر ریپورت مسی در تیم پاریسی هفته ای 650 هزار پوند دریافت خواهد نمود که بالاترین دستمزد ممکن در دنیا فوتبال محسوب می گردد.

به این ترتیب نیمار دیگر ستاره پاری سن ژرمن که قبلا با مسی در بارسلونا همبازی بود بار دیگر زیر سایه این فوق ستاره آرژانتینی رفت.

نیمار برزیلی هفته ای 490 دریافت می نماید. کیلیان امباپه با 310 هزار و مارکینس با 250 هزار پوند دیگر بازیکنان گران قیمت پاری سن ژرمن هستند.

مسی زندگی شاهانه ای در پاریس خواهد داشت، همچون آنچه که در بارسلونا تجربه کرد. عمارتی عظیم در اختیار مسی و خانواده اش می گذارند ضمن اینکه از همین اکنون چند کمپانی عظیم خودروسازی اعلام نموده اند اتومبیل هایی را در اختیار او خواهند گذاشت.

لیونل مسی به همراه بارسلونا و تیم ملی کشورش در مجموع 38 جام را فتح نموده است.

مسئولان تیم پاریسی امید دارند با جذب ستاره ای مثل اینبار دیگر اسم قهرمانی اروپا را به دست بیاورند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1611

به "دستمزد هفتگی لیونل مسی در پاریس ؛ 650 هزار پوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستمزد هفتگی لیونل مسی در پاریس ؛ 650 هزار پوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید