آنچلوتی: بدون بنزما هم می توانیم ال کلاسیکو را ببریم، جانشین او معین شده است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که غیبت بهترین گلزن این تیم در ال کلاسیکو مانع از پیروزی صدرنشین جدول رده بندی لالیگا نخواهد شد.

آنچلوتی: بدون بنزما هم می توانیم ال کلاسیکو را ببریم، جانشین او معین شده است

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (یکشنبه) تیمش برابر بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا به غیبت کریم بنزما در این بازی به علت مصدومیت اشاره نمود و گفت: باید شرایط بنزما را برای آینده آنالیز کنیم اما در این فصل او خیلی خوب کار نموده است. با این حال غیبت او آنقدرها هم روی تیم تأثیر منفی نگذاشته است. او هنوز هم برترین گلزن لیگ است و در بازی های فراوانی گل زده است. اگر مصدوم هم نمی شد، گاهی اوقات به او استراحت می دادم. بنزما در مقطع خوبی از فصل مصدوم شد و الان هم فکر می کنم که همین اتفاق دوباره تکرار شده چون ما بعد از ال کلاسیکو دو هفته استراحت خواهیم کرد (به خاطر برگزاری بازی های ملی). بنزما با توجه به مصدومیتش می توانست به فرانسه برود اما ماند تا ریکاوری کند و سرحال تر برگردد.

ال کلاسیکو بعد از دو سال دوباره به سانتیاگو برنابئو برمی گردد. بازی خانگی قبلی کهکشانی ها برابر بارسلونا در لالیگا به علت عملیات عمرانی در سانتیاگو برنابئو در استادیوم آلفردو دی استفانو برگزار شده بود. کارلتو در این باره گفت: آخرین ال کلاسیکویی که در اینجا برگزار شده بود، شبی فراموش نشدنی را ساخت. همه ما آن شب را به یاد داریم. طرفداران می خواهند که آن را تکرار کنیم و به نظرم این کار امکان پذیر است. نهایت کوشش مان را می کنیم. حال تیم ما خوب است. من هم از تمام بازیکنانم و شرایط تیم راضی هستم. همه برایم احترام قائل هستند اگرچه می دانم آن بازیکنانی که کمتر بازی می نمایند، بیشتر تحت فشار هستند اما در کل از همه بازیکنانم راضی ام.

آنچلوتی درباره سبکی که تیمش برابر بارسلونا بازی خواهد نمود گفت: سبک بازی رئال مادرید باید سبکی باشد که تمام خصوصیات بازیکنانش را در بر بگیرد. در واقع تمامی تیم ها باید چنین سبکی داشته باشند. به همین علت من هیچ احتمالی را رد نمی کنم و سعی می کنم که همه بازیکنانم راحت باشند. آنها را مجبور به هیچ کاری نمی کنم. فوتبال فقط یک سبک نیست، یک هویت است. اینجا هر کاری بخواهم می توانم انجام دهم چون تیمی که دارم یک تیم بسیار باکیفیت است.

کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا نگران مصدومیت های بنزما نیست و چه برنامه ای برای پر کردن جای خالی او دارد، گفت: او بازیکنی 34 ساله است و گاهی اوقات چنین اتفاقاتی رخ می دهد. مصدومیت بنزما جزئی است و او هم خیلی سریع ریکاوری اش را شروع نموده است. باید دو هفته دیگر به او فرصت بدهیم و بعد از آن بازخواهد گشت و دوباره تفاوت ها را رقم خواهد زد. شرایط او مرا نگران نمی نماید، همینطور غیبتش چون تا آخر فصل هنوز زمان زیادی به جای مانده که او برگردد و دوباره تأثیرگذار ظاهر گردد. جانشین او؟ بله تعیین شده اما من به شما نخواهم گفت. هرگز سلامت بازیکن مان را به خاطر نمی اندازیم. حتی اگر برای بازی مقابل پاری سن ژرمن هم می گفتند که ممکن است مصدومیتش تشدید گردد به او بازی نمی دادم. فردا بنزما نمی تواند بازی کند چون تمرین ننموده و هنوز کمی احساس ناراحتی می نماید.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه آیا رئال مادرید بدون بنزما هم خواهد توانست ال کلاسیکو را فتح کند، گفت: بله من اینطور فکر می کنم. ما می توانیم از عهده اش برآییم. بنزما بدون شک بازیکن مهمی برای این تیم است اما اکنون باید بدون او این کار را انجام دهیم.

آنچلوتی درباره همتای جوان خود در بارسلونا، ژاوی هرناندس و تغییراتی که در این تیم بعد از ورود او ایجاد شده است هم تأکید کرد: هویت بارسلونا هرگز تغییر نمی نماید. شیوه بازی این تیم بسیار تعیین است. ژاوی هم کاملاً به این سبک واقف است و دارد کارش را خوب انجام می دهد. بارسلونا از زمانی که او آمده خیلی پیشرفت نموده است و تیمی پویا و پرتحرک شده است. بارسلونا تیمی کامل است و ژاوی هم به نظر من دارد این تیم را به خوبی راهنمایی می نماید.

سرمربی کهکشانی ها در سرانجام درباره نتیجه بازی و تأثیر آن بر کورس قهرمانی لالیگا عنوان نمود: اگر بازی فردا را ببریم، سه امتیاز دیگر به امتیازات مان اضافه و به قهرمانی نزدیک تر می شویم. اگر مساوی کنیم یک امتیاز دیگر اضافه نموده ایم و اگر ببازیم در آن صورت باید هر احتمالی را در نظر داشته باشیم. تمام تیم ها تا آخرین زمانی که شانس داشته باشند، خواهند جنگید.

ال کلاسیکوی دوم فصل یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1917

به "آنچلوتی: بدون بنزما هم می توانیم ال کلاسیکو را ببریم، جانشین او معین شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بدون بنزما هم می توانیم ال کلاسیکو را ببریم، جانشین او معین شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید