خبرنگاران سرمربی سپاهان: باید بهتر برنامه ریزی کنیم

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اصفهان- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر برنامه ریزی بهتر برای پیشبرد تیمش اضافه نمود: امروز کادر فنی تیم مس رفسنجان به خوبی تیم ما را تجزیه و تحلیل و در زمین بازی با برنامه کار کردند.

خبرنگاران سرمربی سپاهان: باید بهتر برنامه ریزی کنیم

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا آدینه شب بعد از پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اضافه کرد: ملاقات امروز یکی از سنگین ترین باز های بود که در زمان سرمربیگری ام در سپاهان تجربه کردم.

وی اظهارداشت: موضوعات تاکتیکی و فنی را بازیکنان این تیم به خوبی در زمین اجرا کردند و تیم ما تا دقیقه 70 بازی خوبی ارائه داد و گل هم زده بودیم ولی کمی عقب بازی کردیم و باعث شد تیم مس بازی بهتری در انتها بازی انجام دهد و گل نیز زد.

نویدکیا با بیان اینکه تیم مس بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: این تیم دوندگی خوبی داشت و تجربه سنگینی در این بازی داشتیم.

وی توضیح داد: تیم مس در اواخر بازی یکی دو موقعیت خوب داشت که این برای تیم من ایدال نیست، باید بهتر برنامه ریزی کنیم ، بازیکنان نباید به این نکته فکر نمایند شش گل به آلومینیوم زدند و مقابل سایر تیم ها کار آسانی دارند، همه تیم ها قابل احترام هستند و می توانند خوب کار نمایند.

نویدکیا اضافه کرد: این بازی کیفیت مس را به خوبی نشان داد که این تیم یکی از باثبات ترین تیم های لیگ برتر است و ساختار خوبی دارد.

وی گفت: به دلیل ازدحام طرفداران یک ساعت و 25 دقیقه در جهت بودیم و حتی بعضی بازیکنان ما حالشان بد شد، باید به این نکته توجه داشت که بازیکنان استرس گرفتند و ازدحام و بعضی طرفداران که با موتورسیکلت هستندخطر آفرین و نگران نماینده است.

وی توضیح داد: برادرانه خواهش می کنم هوادران محبت خود را مقابل هتل ابراز نمایند و اجازه بدهند اتوبوس به سمت استادیوم برود، با در مقابل استادیوم حضور یابند که امیدوارم این موضوع حل گردد.

تیم فوتبال سپاهان عصر روز آدینه با نتیجه 2 بر یک توانست در یک بازی سخت و سخت مس رفسنجان را در دقیقه 120 شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1378

به "خبرنگاران سرمربی سپاهان: باید بهتر برنامه ریزی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی سپاهان: باید بهتر برنامه ریزی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید