حقوق این گروه از مستمری بگیران 43 درصد افزایش یافت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حقوق مستمری بگیران این صندوق در سال گذشته 43 درصد افزایش یافت.

حقوق این گروه از مستمری بگیران 43 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگاران، بیت الله برقراری در نخستین جلسه شورای مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: سالی که گذشت سال خوبی برای صندوق بود و همه همکاران با سرعت، دقت و خلاقیت عمل کردند و آثار فعالیت های همکاران کاملا قابل مشاهده بود و نتیجه موفقیت به این علت بود که یک انسجام، هماهنگی و خلاقیت ویژه ای شکل گرفت.

وی توضیح داد: این خرد جمعی تحولات عظیمی رقم زد. به عنوان مثال در حوزه آمار و محاسبات بیمه ای اقدامات ویژه ای برای نخستین بار انجام شد و این اقدامات بر اساس محاسبات علمی و تخصصی شکل گرفت. بعلاوه در سایر بخش ها نیز گزارشات تخصصی و علمی اقدامات مهم و ضروری انجام شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ادامه داد: در سال گذشته 91 درصد از بودجه صندوق وصول شد که در رشد منابع بسیار موثر بود.

به گفته برقراری، پرداخت تسهیلات مقرون به صرفه قیمت، پیاده سازی ساختار تفصیلی و اداره کل شدن استان های خراسان رضوی و فارس و بعلاوه تحولات در بخش های آموزش از دیگر اقدامات مهم در سال گذشته محسوب می گردد.

وی با تاکید در جذب بیمه ای صندوق اظهار کرد: جذب 318 هزار و 895 نفر بیمه شده نو نسبت به سال 1400 از اقدامات مهم این صندوق محسوب می گردد که این اتفاق بالاترین عملکرد صندوق در 17 ساله گذشته بوده است.

به گفته مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، افزایش 180 هزار و 133 نفری بیمه شدگان فعال صندوق با نرخ رشد12 درصدی نسبت به سال گذشته، صدور 21 هزار و 424 حکم مستمری درسال 1401، افزایش تعداد کل مستمری بگیران به عدد174 هزار و 582 نفر از سایر اقدامات مهم این صندوق بود.

برقراری اضافه کرد: ارائه بیمه تکمیلی درمان به مستمری بگیران صندوق در 3 استان آذربایجان شرقی، همدان و اصفهان برای نخستین بار در تاریخ 17 ساله صندوق، پرداخت 22 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانکی (بدون احتیاج به ضامن، وثیقه و...) با تخصیص اعتبار 960 میلیارد ریالی به مستمری بگیران صندوق، افزایش 43 درصدی حقوق مستمری بگیران در سال 1401 به طور میانه (برای حداقل بگیران تا 190 درصد افزایش داشتیم). بعلاوه افزایش 60 درصدی سطوح درآمدی در سال 1401 از دیگر اقدامات مهم این صندوق بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2087

به "حقوق این گروه از مستمری بگیران 43 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق این گروه از مستمری بگیران 43 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید