حبیبی: جام یاریگین ما را از برنامه هایمان عقب می انداخت، جام تختی یکی از انتخابی های مهم ما است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، هادی حبیبی، سرپرست تیم ملی کشتی آزاد گفت: جام بین المللی یاریگین یکی از تورنمنت های خوب است اما حضور در آن ما را از برنامه هایمان عقب می انداخت.

حبیبی: جام یاریگین ما را از برنامه هایمان عقب می انداخت، جام تختی یکی از انتخابی های مهم ما است

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص هجمه ای که به دلیل عدم حضور در جام بین المللی یاریگین روسیه به تیم ملی وارد شده، گفت: واقعاً شرایط تیم ما در این مقطع به صورتی نبود که بتوانیم در جام یاریگین شرکت کنیم. بچه ها به آن میزان آمادگی که برای شرکت در این رقابت ها لازم بود، نرسیده بودند. بعضی می گویند کشتی گیر 97 کیلوی آمریکا در جام یاریگین کشتی گرفته و باخته، اما او به هر شکل تمریناتی داشته و با آمادگی نسبی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و یا طاها آگکول، آنها شرایط شان با ما فرق می کرد.

وی ادامه داد: در این مقطع یکی از انتخابی های مهم مان را در پیش داشتیم چون جام تحتی انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا بود و دیگر نمی توانستیم یک تیم هم به جام یاریگین بفرستیم.

حبیبی با تاکید بر اینکه جام تختی اهمیت زیادی در برنامه های کادر فنی دارد، توضیح داد: کشتی گیران مان باید در این جام حاضر شده و خودشان را اثبات نمایند. کادر فنی برنامه هایش تا مسابقات قهرمانی آسیا را تنظیم و به فدراسیون ارائه نموده و کاملا تعیین است در چه میدان هایی روی تشک برویم و چه نتیجه ای حاصل گردد. برنامه های ما نه تنها تا مسابقات آسیایی که تا المپیک 2020 تعیین است و اگر به جام یاریگین می رفتیم از برنامه های مان عقب می افتادیم. ضمن اینکه ما می خواستیم در جام دانکلوف شرکت کنیم که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 51

به "حبیبی: جام یاریگین ما را از برنامه هایمان عقب می انداخت، جام تختی یکی از انتخابی های مهم ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: جام یاریگین ما را از برنامه هایمان عقب می انداخت، جام تختی یکی از انتخابی های مهم ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید