جنجال انگشتر شیطان پرستی صبا راد !

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران: در این ویدیو صبا راد مجری زن تلویزیون با استایلی کاملا متفاوت طلاهایش را به نمایش می گذارد. در بین طلاهایش انگشتری با نماد فراماسونی و شیطان پرستی وجود دارد که بیش از بقیه مورد توجه قرار گرفته است و بعضی این انگشتر و نمایش آن را ترویج فراماسونی می دانند و از خانم مجری باسواد چنین اقدامی را بعدی می دانند.

جنجال انگشتر شیطان پرستی صبا راد !

صبا راد مجری سابق صدا و سیما می باشد. صبا راد حالا به یک بلاگر ماهر تبدیل شده و صبا راد به وسیله به نمایش گذاشتن خود و زندگی لاکچر اش جذب فالوور نموده و حالا از لباس خواب بگیر تا هرچیز دیگری را تبلیغ می نماید!ناگفته نماند صبا راد چون سال ها مجری بوده و به گویندگی و جلو دوربین رفتن عادت داشته حالا برایش سخت است که تنها خانه نشین باشد به همین دلیل صبا راد حالا برای مخاطبین به وسیله گوشی ادا در می آورد.

به گزارش خبرنگاران، زندگی بلاگری صبا راد مجری سابق صدا و سیما و برنامه به خانه بر می گردیم وارد ایستگاه طلا و جواهرات شد.

صبا راد در ماه های اخیر با پوشش متفاوت خودش و البته مهاجرت به ترکیه حاشیه های بسیار زیادی را ایجاد نموده است. از خوانندگی و تولد و پوشش عجیب تا درخواست های عجیب ترش از صدا و سیما و تلویزیون همگی صبا راد تازه را که شاخ اینستاگرام شده تشکیل داده است.

سفرهای لاکچری صبا راد

یکی دیگر از حاشیه های صبا راد مجری زن مشهور سفرهای لاکچری او به کشورهای مختلف و شهرهای لاکچری مثل دبی است که همواره سوژه فضای مجازی بوده است. ظاهرا او برای سفر کردن با پوشش های مختلف دستش باز شده و می خواهد از این فرصت استفاده کند. بعد از سالها مجری گری در صدا و سیما و زندگی تکراری خالا صبا راد متفاوت ترین سکانس زندگی اش را بازی می نماید. بلاگر اینستاگرامی که همواره در سفر است. صبا راد سفرها و تفریحات زیادی را در صفحه خود منتشر می نماید و تقریبا همواره در حال خوشگذرانی در کشورهای مختلف است ! ازدواج اول صبا راد با ازدواج دوم او کاملا متفاوت بوده است : صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای برخی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در خصوص دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین دلیل خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

شکست مهاجرت صبا راد

مهاجرتی که رفتنش با جنجال و صدا بود ولی برگشتنش در سکوت : مدتی پیش صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما که حالا دیگر با شکل و شمایل متفاوت نسبت به دورانی که در تلویزیون بود دیده می گردد به ترکیه مهاجرت کرد که این مهاجرت حاشیه های زیادی داشت. آنها (صبا راد و مانی رهنما) بسیار شاد از کار خود بودند و شرایط زندگی در ایران را سخت توصیف می کردند. مدتی صبا راد تصاویری خاص از زندگی اش در ترکیه منتشر کرد و بعد از آن نیز بلاگر اینستاگرامی شد و حتی برای جمع کردن فالوور قرعه کشی هم برگزار می کرد. تا اینکه ناگهان چمدان سفر بستند و به ایران برگشتند و هیچ شرح خاصی درباره دلیل این تصمیم خود نداده اند. جالب است بدانید که صبا راد خصوصی ترین مسائل زندگی اش را با فالوورهایش در میان می گذارد اما در اینباره (برگشتن ناگهانی به ایران) شرحی نداده است. صبا راد (فاطمه راد) مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه ورزش ـ نشاط ـ تندرستی شروع نموده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1746

به "جنجال انگشتر شیطان پرستی صبا راد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال انگشتر شیطان پرستی صبا راد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید