مرکز تفریحات گینس، کماکان پربازدیدترین جاذبه گردشگری ایرلند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کشور ایرلند در سال های اخیر با رشد بسیاری در صنعت گردشگری روبه رو بوده است. این بار مرکز تفریحات گینس با میزبانی از بیش از 1.7 میلیون نفر گردشگر، توانست رکوردشکنی کند.

مرکز تفریحات گینس، کماکان پربازدیدترین جاذبه گردشگری ایرلند

مرکز تفریحات گینس در کشور ایرلند، نام خود را به عنوان پربازدیدترین جاذبه بین المللی توریستی در این کشور با شکستن رکوردهای قبلی و میزبانی از 1,711,281 توریست در سال 2017 ثبت کرده است.

از زمان باز شدن درهای این مرکز تفریحات به روی عموم در سال 2000، این مکان میزبان 18 میلیون نفر توریست بوده است.

مرکز تفریحات گینس، در بازارهای کلیدی آمریکا (تا 13 درصد)، فرانسه (تا 8 درصد) و کانادا (تا 5 درصد) و بازارهای نو و رو به توسعه ای مانند چین (تا 21 درصد) و استرالیا (تا دو درصد)، رشد قابل توجهی داشته است.

صنعت توریستی یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد ایرلند را تشکیل می دهد و نقشی مهم در نوسازی اقتصاد ایرلند را بازی می کند.

حاصل این صنعت در ایرلند، 6.6 بیلیون یورو سرمایه است که از طریق جهانگرد وارد کشور می شود و همچنین 225 هزار شغل به واسطه آن ایجاد می شود.

توریستان خارجی در بازدید از مرکز تفریحات گینس، حدودا در یک روز، 670 هزار تومان را برای خدمات این مرکز و تجربیات خارج از مرکز تفریحات هزینه می کنند و همچینین باعث ایجاد 8907 شغل نیز می شوند.

مرکز تفریحات گینس که در قلب شهر دوبلین، مرکز ایرلند، واقع شده است، به صورت مستقیم هم مکانی مهم برای استخدام نیرو به شمار می آید. این مکان دارای 320 کارمند تمام وقت و 62 کارگر فصلی است.

پائول کارتی، مدیر مرکز تفریحات گینس، با اظهار نظر در مورد تعداد بازدیدکنندگان، گفت:

سال گذشته نیز سال پیروز و باور نکردنی ای برای مرکز تفریحات گینس بود.

به علاوه آمار 1.7 میلیون نفری بازدیدکننده در طول امسال، می خواهیم از طرح توسعه 80 میلیارد تومانی به مردم اطلاع دهیم که یکی از بخش های آن دو برابر کردن اندازه بار نمادین گراویتی (iconic Gravity Bar) است.

هدف ما این است که کشور ایرلند و مرکز تفریحات گینس تبدیل به مقصدی شوند که حتما باید در طول سال، به آنجا بروید و همچنین از تداوم صنعت توریستی برای توسعه اقتصاد کشور، خاطر جمع شویم.

امسال، ما شاهد تنوعی قوی در بازار توریستی و رشد بازدیدکنندگان از کشورهای دوری از قاره های آسیا و اقیانوسیه بودیم.

ما برای شروع بخش نوی از مرکز تفریحات گینس و خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان بیشتری در سال 2018، بسیار هیجان زده هستیم.

ما به این پیروزیت در سال 2017 و همچنین تعهد تیم مان در مرکز تفریحات گینس و تمام کسانی که با سخت کوشی بسیار کار کردند تا دوبلین و ایرلند به عنوان مقصد توریستی در سطح جهانی ارتقا یابند، بسیار مفتخر هستیم.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1899

به "مرکز تفریحات گینس، کماکان پربازدیدترین جاذبه گردشگری ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز تفریحات گینس، کماکان پربازدیدترین جاذبه گردشگری ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید