جاذبه های شهر آنتالیا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، یکی از مواردی که می تواند برای شما سفری خاطره انگیز را تداعی کند این است که در سفر خود از تمام دیدنی های شهر بازدید به عمل آورید. آنتالیا یکی از مهمترین قطب های گردشگری در کشور ترکیه محسوب می گردد که بسیاری از گردشگران قبل از سفر به آنتالیا به این سوال برخورد میکنند که جاذبه های شهر آنتالیا کجاست و چطوری به آنجا برویم؟ ما در این قسمت به معرفی این جاذبه های پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

جاذبه های شهر آنتالیا

معرفی جاذبه های شهر آنتالیا

آنتالیا در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده است .این شهر از سمت شمال با شهر بوردور ،از جنوب به دریای مدیترانه ،از شرق به شهر سریک ،از غرب به شهر کورکوتلی و از جنوب غرب به شهر کمر همسایگی دارد و دارای سواحل تفریحی بیشماری از جمله :سوحل لارا ،کنیالتی ،کمر ،سیده ،بلک می باشد که در این سواحل میتوانید انواع تفریحات آبی از جمله قایق سواری ،شنا کردن و … را تجربه کنید.

علاوه بر سواحل ،آثار تاریخی زیادی در شهر آنتالیا نهفته است که نشانگر تاریخ و تمدن ترکیه می باشد این آثار تاریخی شامل :کسیک مناره آنتالیا ،حمام رومی و … می گردد و برای دسترسی راحت به این اماکن می توانید از وسایل نقلیه همچون تاکسی یا مترو بهره ببرید تا زودتر بتوانید جاذبه های گردشگری آنتالیا را پیدا نموده و لذت ببرید.

معمولا قیمت جاهای دیدنی آنتالیا زیاد نیست و در برخی مواقع همراه با تور لیدرهایی هستند که شما را در دیدن این اماکن هدایت می نمایند و انتخاب این شهر به عنوان بهترین شهر گردشگری و توریستی دنیا بعنوان یکی از افتخارات محسوب می گردد.

منبع: لذت سفر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 182

به "جاذبه های شهر آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شهر آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید