توییتر از اروپا کارت زرد گرفت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شرکت های فناوری نظیر گوگل، متا، مایکروسافت و تیک تاک گزارش های پیشرفت در مورد اجرای آئین نامه اتحادیه اروپا در زمینه اطلاعات نادرست در شش ماه گذشته را ارائه کردند. این گزارش ها شامل اطلاعاتی درباره مقدار عایدی تبلیغاتی که این شرکت ها از عوامل انتشار اطلاعات نادرست رد نموده بودند، شمار یا ارزش تبلیغات سیاسی که پذیرفته یا رد نموده بودند و موارد رفتار های فریبنده شناسایی شده، بود.

توییتر از اروپا کارت زرد گرفت

به گزارش ایسنا؛ کمیسیون اروپا سال گذشته این آئین نامه را به مقررات محتوای آنلاین جدیدی که به عنوان قانون خدمات دیجیتال شناخته شده است، اضافه نمود. این قانون به رگولاتور های اروپایی اجازه می دهد بابت نقض این مقررات، معادل شش درصد از گردش مالی جهانی شرکت ها، علیه آن ها جریمه صادر نمایند.

ورا یوروا، نائب رئیس ارزش ها و شفافیت کمیسیون اروپا، توییتر را هدف انتقاد قرار داد و گفت: از این که مشاهده کردم گزارش توییتر، ضعیف تر از گزارش شرکت های دیگر بود، مایوس شدم و انتظار دارم پایبندی جدی نسبت به تعهداتشان داشته باشند.

کمیسیون اروپا اظهار داشت گزارش توییتر فاقد اطلاعات بود و حاوی اطلاعات تعهد برای اعمال راستی آزمایی ها نبود.

تیه ری برتون، کمیسیونر صنعت اتحادیه اروپا، نسبت به تحریم های سنگین برای عدم رعایت مقررات هشدار داد و گفت: به نفع همه امضانمایندگان خواهد بود که به تعهدشان برای اجرای کامل آئین نامه، بر اساس الزاماتی که تحت قانون خدمات دیجیتالی دارند، عمل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2068

به "توییتر از اروپا کارت زرد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر از اروپا کارت زرد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید