توافق رسمی روسیه، آمریکا و عربستان در خصوص کاهش فراوری نفت

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، به گزارش تجارت نیوز، خبرنگار المیادین در مسکو از توافق رسمی روسیه، آمریکا و عربستان در خصوص کاهش میزان فراوری نفت اطلاع داد.

توافق رسمی روسیه، آمریکا و عربستان در خصوص کاهش فراوری نفت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ریان استون، کمیسر هیئت هماهنگ کننده توسعه میادین نفتی در ایالت تگزاس آمریکا این خبر را در توئیتر خود منتشر نموده است.

در پیغام توئیتری ریان استون آمده است: الآن با دونالد ترامپ و همچنین نمایندگان عربستان و روسیه صحبت کردم. گفت وگوی بسیار خوبی داشتیم و این افتخار را دارم که اعلام کنم ما به توافق رسمی دست یافتیم.

شب گذشته کاخ کرملین در بیانیه ای گفت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه طی تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره کاهش سطح فراوری نفت خام رایزنی نموده است.

کرملین گزارش داد که 2 طرف در این گفت وگوی تلفنی بر سر ادامه تماس ها در مورد کاهش فراوری نفت به توافق رسیده اند.

همچنین رئیس جمهور مکزیک از توافق با همتای آمریکایی خود برای کاهش فراوری روزانه نفتی خود برای یاری به ثبات بازار دنیای اطلاع داد.

پیش از این نیز وزاری عضو گروه 20 مذاکراتی را در مورد ایجاد ثبات در بازار دنیای نفت و مشخص سرنوشت نهایی توافق دنیای کاهش فراوری نفت در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا صورت داده اند.

گروه اوپک پلاس در نشست روز پنجشنبه خود که به وسیله ویدیو کنفرانس برگزار گردید، بر کاهش فراوری نفت به میزان 10 میلیون بشکه در ماه های مه و ژوئن توافق کردند. این میزان کاهش، تنها ده درصد از نفت عرضه شده طبیعی در دنیا را شامل می گردد.

منبع: خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 808

به "توافق رسمی روسیه، آمریکا و عربستان در خصوص کاهش فراوری نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق رسمی روسیه، آمریکا و عربستان در خصوص کاهش فراوری نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید