تصاویر ، رویایی ترین کتابخانه بچه ها ، بچه ها اینجا غرق در رنگ و نقش می شوند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، کتابخانه - موزه ایواکی در ژاپن، اثری از جنس شیشه، چوب، بتن و کتاب است. جایی که در آن بچه ها در میان دیوارهایی بلند مزین به جلدهای رنگی کتاب ها می نشینند و کتاب می خوانند.

تصاویر ، رویایی ترین کتابخانه بچه ها ، بچه ها اینجا غرق در رنگ و نقش می شوند

جهت دریافت خدمات اجرای فواید روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، موزه-کتابخانه بچه ها Picture Books در بخش فوکوشیمای ژاپن قرار گرفته است. بنای این موزه اثری از معمار ژاپنی، تادائو آندو (Tadao Ando) در سال 2005 طراحی شده است. آندو در ساخت این کتابخانه از بتن، شیشه و چوپ استفاده نموده است و در میان خاکستری بتونی دیوارهای آن، جلد رنگی کتاب ها فضا را زیبا نموده است. جلدهای کتاب در این موزه، بر خلاف رسم متعارف کتابخانه ها، رو به مخاطب است و بچه ها می توانند با تماشای تصویر جلدها که دیوارها را پوشانده اند، کتابی را که می خواهند انتخاب نمایند. هر چند این کتابخانه در ابتدا برای 3 مهدکودک فوکوشیما ساخته شد اما امروز بازدیدنمایندگان بسیاری دارد که برای تماشای این ساختمان زیبا و دیدن کتاب ها به آن سر می زنند.

  • تصاویر | هتل - کتابخانه ای با دیوار شیشه ای در دل جنگل
  • کتابخانه هتلی
  • تصاویر کتابخانه عروسکی؛ چاپ کتاب مینیاتوری خانه عروسکی سلطنتی در ابعاد بزرگ
  • ایجاد کتابخانه مخصوص بچه ها در هواپیماهای ایزی جت
  • آخرین دست نویس دوران نوجوانی شارلوت برونته به موزه می رود

بنای این کتابخانه، پنجره هایی بزرگ دارد که موجب شده تماشای اقیانوس آرام از این کتابخانه، امکان پذیر باشد. آندو از درجه بندی رنگ بتن، برای عمق دادن به ظاهر بنا استفاده نموده است. سادگی مصالح به کار رفته در بنا، کتاب ها را به ویژگی اصلی ساختمان تبدیل نموده است. تزئینات داخلی فضا مینیمال است و همین به بچه ها این اجازه را می دهد که مستقیما سرگرم تماشای کتاب ها شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 601

به "تصاویر ، رویایی ترین کتابخانه بچه ها ، بچه ها اینجا غرق در رنگ و نقش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، رویایی ترین کتابخانه بچه ها ، بچه ها اینجا غرق در رنگ و نقش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید