ترامپ: ارتش آمریکا با دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در سخنرانی گفت ارتش این کشور با دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است.

ترامپ: ارتش آمریکا با دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در سخنرانی بار دیگر چین را به دلیل شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داد و گفت که این کشور منشأ شیوع این ویروس بوده است.

وی که در دانشگاه ارتش در وست پوینت سخنرانی می کرد، گفت: ارتش آمریکا با یک دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است.

ترامپ در ادامه گفت: ما پلیس دنیا نیستیم، اما اگر مردم ما مورد تهدید قرار بگیرند برای اقدام کردن هیچگونه تردیدی نمی کنیم. از الان به بعد ما فقط برای پیروزی جنگ خواهیم کرد.

ثبت روزانه حدود 20 هزار مبتلای جدید در ایالات متحده آمریکا سبب شده که کارشناسان پزشکی و بهداشتی درباره موج دوم کرونا در ایالات متحده هشدار بدهند.

رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل بیماری و پیشگیری آمریکا با هشدار درباره فرایند شیوع ویروس کرونا در آمریکا در پیامی توییتری شرایط جاری را بی سابقه خواند.

این مقام ارشد بهداشتی آمریکا نوشت: مهم است که به خاطر داشته باشیم که این شرایط، یک شرایط بی سابقه است و همه گیری کووید-19 سرانجام نیافته است.

بنا بر تازه ترین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، طی 24 ساعت گذشته 898 نفر در ایالات متحده آمریکا در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

طبق این گزارش، با آمار جدید مبتلایان قربانی ویروس کرونا تلفات این ویروس ناشناخته در ایالات متحده آمریکا به 114 هزار و 672 نفر افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 942

به "ترامپ: ارتش آمریکا با دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ارتش آمریکا با دشمن نامرئی که از چین آمده روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید