تور ارزان آلمان: تحریم جام جهانی قطر از سوی کاپیتان تیم ملی آلمان

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، فیلیپ لام، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، به علت نقض قوانین حقوق بشری از جام جهانی قطر انتقاد کرد و آن را از سوی خود تحریم کرد.

تور ارزان آلمان: تحریم جام جهانی قطر از سوی کاپیتان تیم ملی آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

فیلیپ لام از اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر به علت سابقه حقوق بشری در این کشور، انتقاد کرد و گفت که قصد ندارد در این مسابقات شرکت کند.

گزارشی از نشریه گاردین در سال گذشته فاش کرد که از زمان دریافت میزبانی جام جهانی در سال 2010، 6500 کارگر مهاجر در قطر جان باختند. دیده بان حقوق بشر بعلاوه گفته است که قوانین قطر علیه مهاجران، زنان و همجنس گرایان است و در خصوص آن ها تبعیض قائل می گردد.

لام کاپیتان آلمان در جام جهانی 2014 بود و اکنون به عنوان مدیر مسابقات اتحادیه فوتبال آلمان برای یورو 2024 کار می نماید. او به نشریه کیکر گفت: من عضو هیئت مدیره نیستم و علاقه ای به پرواز به آنجا به عنوان یک طرفدار ندارم. ترجیح می دهم مسابقات را از خانه دنبال کنم. حقوق بشر باید بزرگترین نقش را در اعطای میزبانی مسابقات ایفا نماید. اگر قراردادی به کشوری واگذار گردد که یکی از بدترین عملکرد ها را در این زمینه داراست، شما قطعاً به معیار های مورد استفاده برای تصمیم گیری شک می کنید. این اتفاق نباید در آینده دوباره تکرار گردد. حقوق بشر، پایداری، وسعت کشور... به نظر می رسد هیچ کدام از این ها در معین میزبان نقشی نداشته است.

لام بعلاوه گفت که امیدوار است بازیکنان آلمان در جام جهانی آشکارا درباره سابقه حقوق بشر قطر صحبت نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1401 بروزرسانی: 18 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1975

به "تور ارزان آلمان: تحریم جام جهانی قطر از سوی کاپیتان تیم ملی آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: تحریم جام جهانی قطر از سوی کاپیتان تیم ملی آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید