تور ارزان آلمان: تاکایف: آلمان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، رئیس جمهور قزاقستان در پیامی ضمن تبریک به صدر اعظم نو آلمان از این کشور به عنوان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا نام برد.

تور ارزان آلمان: تاکایف: آلمان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا است

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، قاسم ژامرت تاکایف رئیس جمهور قزاقستان با ارسال پیغامی به اولاف شولتز صدر اعظم منتخب آلمان به مناسبت شروع مرحله نو در زندگی سیاسی تبریک گفت.

وی گفت: این واقعیت تاریخی به وضوح نشان دهنده اعتماد جامعه آلمان به شولتز و بعلاوه تعهد وی به اجرای کنسپسیون توسعه سیاسی و مالی کشور و ارتقای منافع ملی در راهروهای بین المللی می باشد.

تاکایف ادامه داد: آلمان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا است و برای توسعه پویای مشارکت استراتژیک نورسطان با برلین اهمیت خاصی قائل می باشد.

رئیس جمهور قزاقستان اعلام کرد به منظور توسعه بیشتر محتوای همکاری همه جانبه در قالب قزاقستان - آلمان و بعلاوه آسیای مرکزی - اتحادیه اروپا آماده گفت وگوی مسقیتم با این سیاستمدار آلمانی است.

علاوه بر این رئیس جمهور قزاقستان در بخش دیگری از صدر اعظم نو آلمان برای انجام سفر رسمی به نورسلطان در زمان مناسب دعوت به عمل آورد.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1796

به "تور ارزان آلمان: تاکایف: آلمان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: تاکایف: آلمان شریک کلیدی قزاقستان در اتحادیه اروپا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید