تور ارزان استرالیا: برترین سواحل سیدنی با یک راستا پیاده روی به هم وصل می شوند

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، سواحل بوندی و مانلی در سیدنی به زودی به وسیله یک جهت پیاده روی 80 کیلومتری به هم متصل می شوند و بازدیدکنندگان می توانند از سواحل زیبا و چشم اندازهای شگفت انگیز آن لذت ببرند.

تور ارزان استرالیا: برترین سواحل سیدنی با یک راستا پیاده روی به هم وصل می شوند

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

طرح هایی برای احداث یک جهت پیاده روی ساحلی به طول 80 کیلومتر بین دو ساحل برتر سیدنی در حال اجرا است. این جهت دو ساحل بوندی و ساحل مانلی را به هم متصل می نماید و تعدادی از شگفت آورترین جاذبه های کشور را پیشکش بازدیدنمایندگان خواهد نمود. افراد در طول پیاده روی شاهد سواحل دیدنی و مجذوب نماینده، منظره ها سرسبز، هنرهای بومی و عجایب معماری هستند.

تیم دست اندرکار این پروژه قول داده اند که پس از اتمام کار، این جهت به یکی از برترین جهتهای پیاده روی شهری در دنیا تبدیل گردد. این جهت شامل ساحل بوندی، کمپ کاو، خانه الیزابت بی، خانه وکلوز، جایگاه خانم مک کوئریز (Mrs Macquaries Chair)، خانه اپرای سیدنی، پل بندرگاه، اردوگاه کرلو (Curlew Camp)، محوطه های فرهنگی بومی و ساحل مانلی می گردد.

بخشی از جهتهای پیاده روی و هایکینگ کامل شده است، اما با طرح نو همه آن ها با هدایت های واضح به هم متصل می گردد و علامت های متعددی در محل قرار می گیرد تا پیشینه ای از اهمیت این جاذبه ها در اختیار بازدیدنمایندگان بگذارد. تا به امروز نهادهایی که این طرح را پیشنهاد داده و در حال اجرای آن هستند، دید مثبتی نسبت به آن دارند، به خصوص که پیشنهاد ساخت این جهت در زمین هایی داده شده است که تحت مالکیت عمومی قرار گرفته است و در نتیجه شهروندان بدون هیچ محدودیتی می توانند از آن استفاده نمایند.

لاچلان هریس، یکی از دست اندرکاران این طرح می گوید:

در حال حاضر روی یکی از جهتهای پیاده روی باکلاس دنیا قرار داریم. این جهت در محل برترین بندر طبیعی دنیا ساخته شده است و 4 مورد از 6 مکان نمادین کشور را دربرمی گیرد. این جهت احتیاج به هیچ زیرساختی ندارد و هیچ مزاحمتی برای کسانی که از این زمین استفاده می نمایند، نخواهد داشت. این محل فقط به کمی شفاف سازی و تبلیغات و تعدادی علامت پیاده روی ساده احتیاج دارد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1798

به "تور ارزان استرالیا: برترین سواحل سیدنی با یک راستا پیاده روی به هم وصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: برترین سواحل سیدنی با یک راستا پیاده روی به هم وصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید