بلعیدن بز 40 کیلویی توسط پیتون غول پیکر!

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مرد روستایی اهل چین که طی یک سال 20 راس از بزهایش به طرز عجیبی مفقود شده بود سرانجام به علت آن پی برد.

بلعیدن بز 40 کیلویی توسط پیتون غول پیکر!

به گزارش خبرنگار سال جدید میلادی برای یک مرد روستایی اهل استان فوجیان چین با حادثه ای عجیب همراه شد. این مرد به طرز مرموزی تعداد 20 راس از بزهایش مفقود شدند. او و سایر ساکنان روستا نمی توانستند سرنخی از علت مفقود شدن بز ها پیدا نمایند.

پایان این معمای بزرگ با کشفی وحشتناک حل شد. یکی از ساکنان روستا حین عبور از منطقه جنگلی مار پیتون غول پیکری را مشاهده کرد که در حال بلعیدن یک بز بود.

او بلافاصله صاحب بز و چند تن از اهالی روستا را باخبر کرد. صاحب بز پس از رسیدن به محلی که مار در حال بلعیدن بز بود متوجه شد که طی این مدت تمام بز های مفقود شده او توسط این مار 4 متری خورده شده است. مار در حال بلعیدن یک بز 40 کیلوگرمی بود. بلافاصله اهالی روستا کوشش خود را برای خارج کردن بز از بدن مار شروع کردند.

حدود یک ساعت طول کشید تا مار بز بلعیده شده را دوباره از بدن خود خارج کرد. سپس مار پیتون توسط ماموران جنگلبانی به یک مرکز حیات وحش در گوانجو منتقل شد تا پس از معاینه دوباره در حیات وحش رها گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 237

به "بلعیدن بز 40 کیلویی توسط پیتون غول پیکر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلعیدن بز 40 کیلویی توسط پیتون غول پیکر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید