تور ترکیه ارزان: برگزاری مخفیانه تورهای ترکیه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ظاهرا تورهای نو ترکیه، به طور مخفیانه برقرار شده اند و به شکل کامل و با در نظر گرفتن بلیط رفت و برگشت، امکانات هتل و برنامه کامل سفر فروخته می شوند و البته تنها یکی از ایرلاین های فعال در کشور این کار را انجام می دهد.

تور ترکیه ارزان: برگزاری مخفیانه تورهای ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در شرایطی که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسما اعلام نموده تا اطلاع ثانوی هیچ یک از آژانس های هواپیمایی اجازه فروش تور به مقصد ترکیه را ندارند، اما به نظر می رسد این آژانس ها بار دیگر فعالیت رسمی خود برای شروع تورهای تازه به مقصد استانبول را شروع کردند.سازمان هواپیمایی کشوری روز گذشته رسما اعلام نمود که با وجود آنکه مجوز از سرگیری پروازهای برنامه ای به مقصد ترکیه را صادر نموده و مسافرانی که قصد فعالیت تجاری یا سفرهای چند مرحله ای به ترکیه را دارند، می توانند به وسیله سایت های رسمی خریدوفروش بلیط نسبت به برنامه ریزی سفرشان اقدام نمایند به نظر می رسد شرایط برای شروع دوباره تورهای مسافرتی به ترکیه نیز فراهم شده است.

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان نهاد اصلی تصمیم گیر در این حوزه فروش تور ترکیه را ممنوع نموده، اما بعضی آژانس ها در قالب پیامک های تبلیغاتی کار خود را برای شروع دوباره سفر به مقصد استانبول شروع کردند.

در نظر گرفتن قیمت 840 هزارتومانی برای سفر به استانبول در حالی انجام شده که پیش از این نرخ ها بسیار بالاتر از قبل مطرح می شدند. این موضوع نشان می دهد احتمالا در کنار پروازهای برنامه ای به مقصد این کشور پروازهای چارتر نیز کار خود را به شکل خاموش شروع کردند.

هرچند با توجه به بازگشت نسبی امنیت به ترکیه و سفرهای ایمنی که در طول روزهای گذشته رخ داده می توان انتظار داشت در آینده نه چندان دور بار دیگر سازمان میراث فرهنگی اجازه سفرهای در قالب تور را صادر کند، اما در حالی که هنوز در دستورالعمل قبلی تغییری صورت نگرفته، فروش رسمی تورهای مسافرتی به ترکیه این جای سوال را به وجود آورده که نحوه فعالیت آژانس ها چگونه خواهد بود؟ آژانس هایی که در طول روزهای گذشته قبل از دستور سازمان هواپیمایی پروازهای مسافرتی را از سر گرفتند و حالا بدون مجوز میراث فرهنگی فروش بلیط در قالب تور را اجرایی کردند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1808

به "تور ترکیه ارزان: برگزاری مخفیانه تورهای ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: برگزاری مخفیانه تورهای ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید