باقری: برانکو بیشترین نقش را در نتایج پرسپولیس داشته

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، بیشترین تاثیر و نقش را در پیشرفت و نتایج تیم، سرمربی دارد. برانکو در چند سال اخیر نتایج عالی با پرسپولیس گرفته و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. نتایج تیم به خوبی گویای همه چیز است.

باقری: برانکو بیشترین نقش را در نتایج پرسپولیس داشته

باقری: برانکو بیشترین نقش را در نتایج پرسپولیس داشته

کریم باقری شاید در برنامه های فنی پرسپولیس نقش چندان پررنگی نداشته باشد اما حضورش را می توانیم یکی از دلایل کم حاشیه بودن این تیم بدانیم. مربی ای که بازیکنان آنقدر از او حرف شنوی دارند که برانکو آسوده خاطر از مسائل بیرونی، تمرکزش را بگذارد روی کار فنی تیم.

به نظر می رسد همه چیز برای تکرار قهرمانی پرسپولیس مهیاست.

مجموعه تیم کوشش می نماید که موفقیت های بیشتری کسب کنیم اما کار بسیار سخت است. هر بازی که جلوتر می رویم، حریفان سرسخت تر می شوند، چه در بازی های داخلی و چه خارجی. هدف پرسپولیس قهرمانی است و برای رسیدن به آن کوشش می کنیم.

می توانیم بگوییم حضور در فینال لیگ قهرمانان به اندازه 50 سال برای بازیکنان پرسپولیس تجربه در پی داشت و آنها را به خودباوری و اعتماد به نفس بالایی رساند. موافقید؟

قطعا. شما در رقابت های بین المللی تجارب زیادی کسب می کنید، مخصوصا اگر بتوانید تا فینال پیش بروید. اتفاقی که در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان برای پرسپولیس رخ داد تجارب خوب و گرانبهایی برای بازیکنان و حتی ما مربیان داشت و در شرایط خوب فعلی ما قطعا بی تاثیر نبوده است.

بعد از بازی با الاهلی، فوساتی گفت بازیکنان پرسپولیس در سطح بالایی فوتبال بازی می کردند و سطح فنی شان بالاتر از بازیکنان خودش بوده. خودتان هم متوجه بالا رفتن سطح کیفی تیم هستید؟

موافق این نظر هستم و اعتقاد دارم بخش عمده ای از این پیشرفت بازیکنان به خاطر کوشش و پشتکار خودشان بوده است. آنها به خوبی فهمیده اند که اگر حرفه ای فکر ننمایند و کوشش ننمایند، به جایی نخواهند رسید. کمبود هایی در تیم ما وجود دارد اما با این حال بازیکنان کوشش و کیفیت خود را همچنان حفظ نموده و نتیجه اش این است که الان در صدر جدولیم.

نقش برانکو و باقری در موفقیت های چند سال اخیر پرسپولیس چقدر بوده؟

در خصوص خودم ترجیح می دهم اظهارنظر نکنم اما طبیعی است که بیشترین تاثیر و نقش را در پیشرفت و نتایج تیم، سرمربی دارد. برانکو در چند سال اخیر نتایج عالی با پرسپولیس گرفته و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. نتایج تیم به خوبی گویای همه چیز است.

اما جعفر کاشانی اعتقاد دارد موفقیت های اخیر پرسپولیس حاصل مدیریت درست این باشگاه بوده، نه به خاطر حضور برانکو نبوده.

آقای کاشانی بچه نیست که من بخواهم به او بگویم به چه شکل حرف بزند، بلکه جای پدر من است. او سال هاست در باشگاه پرسپولیس مسئولیت های مهمی دارد و آزاد است به هر شکلی اظهار نظر کند. البته با شناختی که من از آقای کاشانی دارم می دانم او علاقه زیادی به تیم دارد و هرگز به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس نبوده اما الان ضروری است همه عوامل باشگاه روی شرایط حساس تیم تمرکز نمایند و اجازه ندهند حاشیه ای برای پرسپولیس بوجود بیاید. ممکن است برخی حرف ها ناخواسته برای تیم حاشیه یجاد کند.

هر چه به آخر فصل نزدیک می شویم، شایعه قطع همکاری برانکو با پرسپولیس هم پررنگ تر می گردد. چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

در خصوص آینده نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. مهم این است که تا زمانی که برانکو در تیم است، از وجود ایشان بهترین استفاده را ببریم. ضمن اینکه برانکو یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد.

شایعه شده که برانکو به تیم ملی خواهد رفت. به نظر شما گزینه ایده آلی است؟

برانکو سرمربی پرسپولیس است و یک فصل دیگر هم با باشگاه قرارداد دارد. شاید خیلی ها دوست داشته باشند او سرمربی تیم ملی گردد اما ایشان تمرکزش روی پرسپولیس و کار خودش است. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

مطالبات برانکو 11 ماه است عقب افتاده و بازیکنان هم از شرایط اقتصادی خود راضی نیستند. شما که پولی نگرفته اید؟

نه. متاسفانه باشگاه در زمینه اقتصادی خیلی عقب است. شخصا می دانم که باشگاه مسائل اقتصادی زیادی دارد اما با این حال امیدوارم و این درخواست را از باشگاه دارم که در این موضوع ورود و جدی تر عمل کند. هم بازیکنان و هم اعضای کادرفنی از باشگاه طلب دارند. خودتان می بینید که تیم با وجود این مسائل راستا خودش را خیلی خوب پیش می رود. پس باشگاه هم باید به تعهداتش در قبال اعضای تیم عمل کند.

11 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 90

به "باقری: برانکو بیشترین نقش را در نتایج پرسپولیس داشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: برانکو بیشترین نقش را در نتایج پرسپولیس داشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید