اپل 12 میلیون جریمه به ایتالیایی ها پرداخت می نماید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شرکت اپل به دلیل ادعای مقاومت آیفون در برابر آب در ایتالیا 12 میلیون دلار جریمه نقدی دریافت کرد. اپل به دلیل شیوه تبلیغ مقاومت در برابر آب برای دستگاه هایش، به تازگی 10 میلیون یورو (حدود 12 میلیون دلار) در ایتالیا جریمه شده است.

اپل 12 میلیون جریمه به ایتالیایی ها پرداخت می نماید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مقامات سازمان نظارت بر بازار و رقابت ایتالیا دوست ندارند که اقدامات اپل نسبت به تبلیغ آیفون ها و رتبه بندی مقاومت در برابر آب تهاجمی و گمراه کننده باشد. این سازمان در بیانیه ای گفت که اپل آیفون ها را به عنوان محصولی مقاوم در برابر آب تبلیغ می نماید بدون اینکه تعیین کند در شرایط خاص چنین قابلیتی وجود دارد.

این سازمان اضافه کرد که این شرکت در حال فریب مشتریان خود به وسیله سلب مسئولیت های خود است که می گوید تلفن ها در صورت آسیب دیدن به وسیله مایعات مشمول ضمانت نمی شوند. همچنین اگر تلفن هایشان در اثر آب و مایعات دیگر آسیب ببیند از مشتریان پشتیبانی نمی گردد، اگر ادعا های مقاومت در برابر آب را بپذیرید گمراه کننده است.

اپل از اظهار نظر در این زمینه خودداری نموده است، اما این نخستین بار نیست که اپل یا هر شرکت دیگری از سوی کشور های عضو اتحادیه اروپا به علت گمراه کنندگی محکوم یا جریمه می شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1152

به "اپل 12 میلیون جریمه به ایتالیایی ها پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل 12 میلیون جریمه به ایتالیایی ها پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید