اولین بسته الحاقی Stranger of Paradise معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، اگر از عناصر نقش آفرینی و سولزلایک بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin لذت برده اید، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی از اولین بسته الحاقی این بازی با عنوان Trials of the Dragon King رونمایی نموده است.

اولین بسته الحاقی Stranger of Paradise معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازیکنانی که سیزن پس Stranger of Paradise را با قیمت 30 دلار خریداری نموده اند، این بسته الحاقی و بعلاوه دو بسته آینده یعنی Wanderer of the Rift و Different Future را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی دریافت خواهند کرد. تا به امروز جزئیات خاصی از Trials of the Dragon King منتشر نشده اما به طور کلی شامل ماموریت های نو، سلاح ها، لوازم جانبی و دسته نوی از تجهیزات و بعلاوه منطقه ها، داستان ها و چالش های نو است. لازم به ذکر است که هیچ راهی برای خرید جداگانه این بسته وجود ندارد.

اسکوئر انیکس همزمان با معین کردن تاریخ انتشار این بسته، تریلر مختصری را از آن به اشتراک گذاشت. تریلر ظاهرا بر دو رویارویی تمرکز دارد که یکی از آن ها با مبارز روشنایی (Warrior of Light) و دیگری با پادشاه اژدهایان یعنی باهاموت (Bahamut) است. این تریلر حتی نگاهی کوتاه به گیم پلی سریع بازی دارد که در آن شخصیت های اصلی در مقابل هر دو حریف قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که اولین بسته الحاقی بازی، بعلاوه اشاره مستقیمی به نخستین بازی مجموعه نقش آفرینی فاینال فانتزی دارد. در واقع این همان چیزی است که Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin بر اساس آن ساخته شده است. در نسخه اول فاینال فانتزی، بازیکنان باید شجاعت خود را با بازیابی دم موش از قلعه Ordeal ثابت نمایند. این عنصر داستانی به طور قابل توجهی در Stranger of Paradise وجود ندارد، اما به نظر می رسد که بسته الحاقی ذکر شده قرار است نیم نگاهی به آن داشته باشد.

بازی Stranger of Paradise هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است و در آن شخصیت اصلی یعنی جک باید به همراه دوستان خود بر چالش های متعددی غلبه کند تا نور کریستال ها را به کرنلیا بازگرداند؛ سرزمینی که به وسیله تاریکی تسخیر شده است. بسته الحاقی Trials of the Dragon King در تاریخ 20 ژوئیه 2022 (29 تیر 1401) عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1959

به "اولین بسته الحاقی Stranger of Paradise معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین بسته الحاقی Stranger of Paradise معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید