امکان سنجی احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در منطقه 19

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، شهردار منطقه 19 از برگزاری جلسات فشرده و مقدماتی به منظور آنالیز و امکان سنجی اجرای پروژه احداث نخستین بیمارستان تخصصی منطقه 19 با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران در محدوده این منطقه اطلاع داد.

امکان سنجی احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در منطقه 19

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی ساخت بیمارستان را از مهمترین مطالبات شهروندان این منطقه دانست و گفت: با توجه به فقدان بیمارستان در این منطقه و ضرورت احداث آن در پاسخ به نیازهای درمانی شهروندان، آنالیز ها و مذاکرات متعددی با بخش های خصوصی و دولتی در دوسال گذشته انجام و به توافقات خوبی نیز درخصوص احداث بیمارستان در این منطقه با همکاری بخش خصوصی رسیدیم که متأسفانه به دلیل عدم جذابیت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی تا به امروز منجر به نتیجه نشده است.

او اضافه کرد: با توجه به مذاکرات و پیگیری های این منطقه مبنی بر احداث بیمارستان دولتی و موافقت اولیه دانشگاه علوم پزشکی و طی مذاکرات و جلسات صورت گرفته، در نهایت جانمایی چند زمین از سوی شهرداری این منطقه و معرفی به دانشگاه صورت گرفت که هم اکنون موضوع در مرحله امکان سنجی و آنالیز و تصویب طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی است.

به گفته شهردار منطقه جانمایی ملک درخصوص فازبندی بیمارستان صورت گرفته و امید است در چند ماه آینده نیز این موضوع وارد فاز قراردادی و اجرایی گردد.

توکلی اعلام نمود: با توجه به دولتی بودن این بیمارستان و صرف هزینه های درمانی کمتر نسبت به بیمارستان های خصوصی، مورد رضایت و استقبال بیشتری از سوی شهروندان منطقه قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1242

به "امکان سنجی احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان سنجی احداث نخستین بیمارستان تخصصی دولتی در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید