تور ارزان دبی: اماراتی ها علیه ایرانی ها؛ بلیت برای تماشاگران ایران نیست

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، تهران (پانا) - مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت امیدوار است در جلسه عزیزی خادم با رئیس فدراسیون فوتبال امارات مشکل حضور طرفداران ایرانی در استادیوم حل گردد.

تور ارزان دبی: اماراتی ها علیه ایرانی ها؛ بلیت برای تماشاگران ایران نیست

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجتبی خورشیدی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت و گویی درباره تعداد حضور تماشاگران در استادیوم محل ملاقات ایران و امارات گفت: به ما نگفته اند که چه تعداد در استادیوم حاضر باشند و دیروز هم همکاری با ما نشد تا بلیط بگیریم و طرفداران ایران در استادیوم حاضر شوند. در این باره امروز عزیزی خادم با رئیس فدراسیون فوتبال امارات جلسه ای داشت که در این زمینه قول هایی داده شد که امیدواریم در این باره بتوانیم تعدادی از طرفداران را به استادیوم ببریم.

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر کشوری تابع قوانین و مقررارت وزارت بهداشت خود است و تعداد طرفداران در استادیوم امارات، تابع قانون آن کشور است، همانطور که در ایران هم اینگونه است.

وی در پاسخ به این سوال که امکان دارد طرفداران ایرانی به استادیوم نیایند، اضافه نمود: مسئولین اماراتی به ما گفتند که بلیت فروشی به صورت آنلاین بوده و دیگر بلیطی برای ایرانی ها نمانده است. امیدواریم در جلسه عزیزی خادم با رئیس فدراسیون فوتبال امارات بتوانیم مشکل حضور طرفداران در استادیوم را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1690

به "تور ارزان دبی: اماراتی ها علیه ایرانی ها؛ بلیت برای تماشاگران ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: اماراتی ها علیه ایرانی ها؛ بلیت برای تماشاگران ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید