اعلام نرخ های تازه بلیت هواپیما به وسیله بعضی از شرکت ها

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ایسنا/ براساس اخبار بدست آمده، اعلام نرخ های نو بلیت هواپیما به وسیله بعضی از شرکت ها صورت گرفت.

اعلام نرخ های تازه بلیت هواپیما به وسیله بعضی از شرکت ها

مقصود اسعدی سامانی در پاسخ به این سوال که آیا نرخ نو بلیت های هواپیما معین شده است یا خیر گفت: حدود 10 تا 12 شرکت هواپیمایی نرخ های نو خود را اعلام نموده اند و در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی و سایت های خودشان نیز این قیمت ها را بارگذاری نموده اند.

وی اضافه نمود: شرکت های هواپیمای علیرغم تورم و افزایش دستمزدها و بعضی از هزینه های ارزی خارج از کشور کماکان براساس نرخ 40 دلار هر ساعت صندلی مسیرهای پروازی خود را مشخص نموده اند و به تدریج قیمت ها را اعلام می نمایند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی توضیح داد: هر شرکتی مجاز است که قیمت خودش را برای مسیرهای مختلف پروازی اعلام کند. شرکت ها کلاس های نرخی متفاوتی دارند و همه شرکت ها مکلف به رعایت سقف قیمتی هستند.

وی ادامه داد: اطلاعیه هم داده ایم که اگر مسافران بالاتر از نرخ هایی اعلام شرکت ها بلیت تهیه نموده اند با ایمیل [email protected] یا پیغام رسان ایتا به شماره 09912053597 مکاتبه نمایند و قطعا رسیدگی خواهد شد.

سامانی در مورد سقف قیمتی مسیرها پرتردد گفت: به طور مثال سقف قیمت بلیت اکونومی هواپیمای تهران - مشهد حدود دو میلیون و 700 هزار تومان، تهران - تبریز حدود دو میلیون و 400 هزار تومان و تهران - شیراز هم دو میلیون و 600 هزار تومان است.

وی در انتها گفت: وقتی بازار به تعادل برسد عرضه بلیت بیشتر شده و قیمت ها نیز کاهشی می گردد. قطعا قیمت های نو از قیمت ها فعلی بازار و حتی سقف نرخی که خود شرکت ها گذاشته اند، کمتر خواهد شد. این اطمینان را می دهیم که این آزادسازی به نفع مردم و شرکت ها خواهد بود. نرخ های نو بعضی از شرکت ها در ادامه آمده است:

منبع: همگردی
انتشار: 11 تیر 1403 بروزرسانی: 11 تیر 1403 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 2173

به "اعلام نرخ های تازه بلیت هواپیما به وسیله بعضی از شرکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نرخ های تازه بلیت هواپیما به وسیله بعضی از شرکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید