اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای نسبت به شایعه عدم همکاری هیئت مدیره جدید باشگاه با فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی

به گزارش خبرنگاران به نقل از باشگاه استقلال، بعد از جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره استقلال و انتشار مصوبات، معین شد کوشش عده ای در سیاه نمایی علیه کادر جدید مدیریتی، یک دروغ آشکار بوده است.

کادر جدید مدیریتی استقلال یک صدا و منسجم حامی سرمربی محترم استقلال، آقای مجیدی است و کوشش اصلی این هیئت مدیره رفع کردن دغدغه های اقتصادی و لجستیکی کادرفنی و بازیکنان است.

برخلاف کادر مدیریتی پیشین که چند صدایی در آن به وضوح دیده می شد، هیئت مدیره جدید استقلال همدل است. اتفاقات شب گذشته نشان داد که چه جریان هایی در حال لطمه زدن به استقلال هستند. هیئت مدیره ای که برای بعضی از اعضایش استقلال اولویت چندم را داشت و هیچ کوششی در سال 1400 برای حل مسائل این باشگاه نکرد و تنها یک جلسه برگزار کرد که آن هم خروجی خاصی نداشت، جایش را به هیئت مدیره ای پر کوشش و منسجم داده که اولویتش تنها استقلال است.

باشگاه استقلال از کلیه طرفداران خود و صفحات مجازی هواداری می خواهد با حمایت و فرصت دادن به کادر مدیریتی این باشگاه، سهم خود را در حل مسائل استقلال ایفا نمایند. بدون شک با همدلی و انسجام، به زودی شاهد حل مسائل و در ادامه موفقیت استقلال خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1558

به "اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه باشگاه استقلال در واکنش به شایعه عدم همکاری با مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید