کنایه یک استقلالی به جابجایی پرسپولیس

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خاتمه کوشش های مصطفی آجورلو و همکارانش در استقلال پس از 20 روز به خاتمه رسید و آنها توانستند از ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین فرهاد مجیدی رونمایی نمایند.

کنایه یک استقلالی به جابجایی پرسپولیس

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق استقلال در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: شاید برخی ها تحمل و صبر کمی داشتند و برای انتخاب سرمربی تازه عجله می کردند، اما زمان تعیین کرد که این انتخاب خیلی هم دیر نشده بود و آجورلو توانست با دقت انتخابی مناسب برای استقلال انجام دهد. به طرفداران توصیه می کنم در جابجایی هم عجله ننمایند و مطمئن باشند که برای فصل بعد هم استقلال برترین تیم را خواهد داشت.

مربی پیشین آبی پوشان گفت: برخی تیم ها که فصل گذشته در رقابت فنی با استقلال کم آورده بودند، ناچار بودند برای راضی کردن طرفداران خود و خرید فرصت دوباره دست به جابجایی هیجانی زده و در این راه ریخت و پاش نمایند.

این پیشکسوت استقلال در ادامه کنایه اش به مسئولان باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنها اگر این کار را نمی کردند که طرفداران شان فرصت دیگری نمی دانند و باید خودشان می رفتند.

وی ادامه داد: اما استقلال تیم کاملی داشت و نیازی به جابجایی هیجانی نداشت. به نظرم راستا استقلال در جابجایی صحیح است و طرفداران هم نباید هیجانی شده و باشگاه را تحت فشار قرار دهند.

چینی در مورد آینده ساپینتو در استقلال گفت: هر مربی در استقلال ابزار کافی که شامل بازیکن، شرایط اقتصادی مناسب و زمین تمرین است را داشته باشد و در کنار آن از سوی طرفدار و مدیریت مورد حمایت قرار گرفته و به او فرصت بدهند می تواند پیروز شده و تیم را قهرمان کند. ساپینتو هم مربی کوچکی نیست و او هم تحت این شرایط که نام بردم توان قهرمان کردن دوباره آبی ها را دارد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: در فصل تازه رقابت برای قهرمانی قطعاً مجذوب کننده تر و فشرده تر از فصل گذشته است و کار استقلال هم برای حفظ و تکرار قهرمانی سخت تر از به دست آوردن قهرمانی قبلی خواهد بود. اما با شناختی که از مجموعه باشگاه دارم به یقین رسیده ام که در این رقابت تیم ما کم نخواهد آورد و شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خواهد داشت.

مدافع سابق استقلال تاکید نمود: فقط کافی است طرفداران صبر خود را از دست ندهند و همانطور که از مربیانی مثل استراماچونی و مجیدی حمایت کردند و به آنها فرصت دادند، از این مرد پرتغالی هم حمایت نموده و به وی نیز زمان کافی بدهند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1957

به "کنایه یک استقلالی به جابجایی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه یک استقلالی به جابجایی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید