استقلال سال هاست چوب حاشیه را می خورد، تصمیم کادر فنی درست است

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، علیرضا اکبرپور در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی تبریز گفت: بازی برابر تراکتور همواره سخت خواهد بود. این تیم دیدارهایش با استقلال همواره مجذوب کننده بوده و تیم هایی که به تبریز می آیند به علت سرمای هوا، شرایط خوبی ندارند اما آبی ها توانستند با یک گل، حریف قدیمی خود را شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

استقلال سال هاست چوب حاشیه را می خورد، تصمیم کادر فنی درست است

وی در مورد ملاقات روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز گفت: در دور رفت، آبی ها برابر این تیم به تساوی دست پیدا کردند و این موضوع نشان داد نباید فریب جایگاه حریف در جدول را خورد. استقلال می داند تا خاتمه فصل تمامی بازی هایش حکم فینال را دارد. بنابراین باید کوشش کند تا به پیروزی برسد.

مهاجم پیشین استقلال اعلام کرد: خیلی ها از استقلال ایراد می گیرند که چرا مجذوب نماینده بازی نمی کند. باید در جواب آنها گفت که مهم کسب سه امتیاز و رسیدن به قهرمانی است. اگر قرار باشد آبی ها زیبا بازی نمایند و امتیاز نگیرند دردی از آنها دوا نخواهد شد. بنابراین معتقدم کادر فنی شرایط را به خوبی درک نموده و می تواند با همین فرایند فصل را ادامه داده و به قهرمانی برسند.

اکبرپور در مورد عملکرد آمانوف و حردانی گفت: صالح حردانی یک بازیکن شناخته شده است. به طور حتم او بازی به بازی بهتر خواهد شد اما در مورد خارجی ها انتظارات از آنها بیشتر است. بازیکنان خارجی می آیند که نقاط ضعف را پوشش دهند نه اینکه نیمکت نشین شوند و از لحاظ اقتصادی به تیم ضربه بزنند. البته آمانوف نشان داد که بازیکن خوبی است و می تواند در آینده عملکرد بهتری هم داشته باشد زیرا با بازیکنان هماهنگ شده و هفته به هفته بهتر خواهد شد.

مهاجم پیشین استقلال در مورد حواشی که در هفته های اخیر برای استقلال بوجود آمده است گفت: سالهاست که آبی پوشان چوب حاشیه ها را خورده اند. سال جاری با مدیریت آجرلو حاشیه ها کم شده است. تمرکز کادر فنی بر روی مسابقات است و همین مسئله باعث شده آرامش به اردوی استقلال بازگردد. هیچ تیمی به قهرمانی دست پیدا نخواهد نمود مگر اینکه از حواشی دور بوده و تمرکزش بر روی بازی ها باشد. در مورد یزدانی و مرادمند قانون تصمیم گیری نهایی را خواهد نمود و حواشی نمی تواند بر قانون تأثیر منفی بگذارد.

وی در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که چرا دو تیم تراکتور و ماشین سازی روزهای خوبی را سپری نمی نمایند گفت: سالهاست که بعضی آقایان ریشه فوتبال در تبریز را خشکانده اند. مدیریت غلط باعث شده تا این دو تیم روزهای خوب خود را به فراموشی بسپارند. بعضی ها که مدیریت بلد نبودند در رأس کار قرار گرفته و به این دو تیم ضربه زدند ضمن اینکه در تمام استان ها شاهد هستیم که مسئولان استان به تیم های شهرشان یاری می نمایند اما در اینجا چنین اتفاقی رخ نمی دهد. بعضی آقایان تیم را تحویل می گیرند که اصلاً از فوتبال چیزی نمی دانند و تنها باید امیدوار باشیم که روزی برسد که دوباره شاهد حضور پرقدرت دو تیم در فوتبال کشورمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1874

به "استقلال سال هاست چوب حاشیه را می خورد، تصمیم کادر فنی درست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال سال هاست چوب حاشیه را می خورد، تصمیم کادر فنی درست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید