تحول زیرساختی در ورزش فارس، فوتبال ایران ثابت کرد آقای آسیاست

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبرنگاران/فارس وزیر ورزش و جوانان که با هدف افتتاح طرح های زیرساختی در حوزه ورزش به فارس سفر نموده است، مدعی شد که طی پنج سال اخیر شاهد وقوع یک انقلاب و تحولی بزرگ در حوزه زیرساخت های ورزش این استان بوده ایم.

تحول زیرساختی در ورزش فارس، فوتبال ایران ثابت کرد آقای آسیاست

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی از اصفهان همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

مسعود سلطانی فر پنجشنبه 10 بهمن در نخستین روز از سفر دو روزه به فارس در جمع مردم شهرستان خُنج ضمن تبریک چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، گفت: در دهه فجر سال جاری 61 پروژه عمرانی در حوزه ورزش فارس افتتاح می گردد.

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 85 هزار مترمربع به سرانه ورزش فارس اضافه کرده خواهد شد و سرانه ورزشی این استان در مقایسه با سال 92 بالغ بر 2.5 برابر اضافه می گردد.

وزیر ورزش و جوانان نتیجه با اشاره به لزوم سپردن سکان اداره کشور به جوانان، به پیروزی های اخیر تیم های فوتبال استقلال و پدیده شهر خودرو اشاره و اعلام کرد: جوانان ما همیشه ثابت نموده اند که مایه عزتمندی و غرور برای کشورمان هستند.

وی با اشاره به شرایط نا برابر و تبعیض آمیز برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در مرحله پلی آف، اضافه کرد: جوانان ورزشکار در تیم های استقلال و شهر خودرو نشان دادند که فوتبال ایران و بازیکنانش هنوز هم آقای فوتبال آسیا هستند.

سلطانی فر در بخش دیگری از صحبت هایش، مردم جنوب فارس را مردمی معروف به انجام کارهای نیک و عام المنفعه در سراسر کشور و حتی کشور های همسایه برشمرد و اضافه کرد: حاصل این کارهای نیک در حوزه بهداشت و درمان،آموزش و ورزش در کنار صالحات و باقیات جاویدان،خوشحالی و خرسندی مردم است.

وی با ارج نهادن به نیک اندیشی های خیرین گفت: خیرین در ایجاد شادی و شعف حاصل از احداث و بهره برداری از اماکن ورزشی توسط دولت شریک و سهیم هستند.

وزیر ورزش و جوانان، در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه جوانان ورزشکار ایران اسلامی در حال آماده سازی خود برای حضور در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا یعنی المپیک هستند، از مردم ایران خواست تا این جوانان را در راستا موفقیت و عزت آفرینی برای کشورمان از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

سلطانی فر با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان کوشش می نماید تا خاتمه کار این دولت، بخش عمده ای از پروژه های در دست احداث را به بهر ه برداری برساند، گفت: با توجه به درخواست مردم منطقه، خانه جوان شهرستان خنج سال 99 احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در سفر دو روزه خود به استان فارس ضمن شرکت در مراسم بهره برداری از پروژه های مختلف ورزشی در شهرستان های جنوبی این استان، در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات جام خوشه چین که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است شرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 562

به "تحول زیرساختی در ورزش فارس، فوتبال ایران ثابت کرد آقای آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول زیرساختی در ورزش فارس، فوتبال ایران ثابت کرد آقای آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید