استخدام نیروی دورکار در شعبه کبک بانک ملی کانادا

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، خبر خوب برای افرادی که در پی دورکاری هستند اینکه، بانک ملی کانادا در کبک استخدام می نماید.

استخدام نیروی دورکار در شعبه کبک بانک ملی کانادا

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، این شرکت در پی نمایندگی های خدمات مشتری است و حقوق پرداختی آن از 21 دلار در ساعت به صورت تمام وقت آغاز می گردد.

مرکز تماس بانک هر روز هفته از ساعت 6 صبح تا نیمه شب باز است؛ بنابراین چندین شیفت کاری در دسترس است که از سه هفته قبل به کارکنان اطلاع رسانی می گردد.

کارمندان این بخش، در منازل خود وظیفه پاسخگویی به تماس های مشتریان و پشتیبانی از آنها را بر حسب شرایط دارند که شامل ارائه راهکار، حمایت از مشتریان در استفاده از برنامه های کاربردی بانکی و هدایت مردم برای مراجعه به کارشناسان مناسب است.

برای ارائه درخواست، ضروری است دیپلم متوسطه، تجربه کار در خدمات مشتریان و توانایی صحبت و نوشتن به زبان های فرانسوی و انگلیسی را داشته باشید.

حقوق ها از 21 دلار در ساعت آغاز می گردد اما کارمندان، واجد شرایطِ دو افزایش حقوق در سال اول هستند و نرخ ساعتی می تواند تا 23 دلار افزایش یابد.

بعلاوه مزایایی ارائه می گردد مانند برنامه سلامت و رفاه، بیمه گروهی منعطف، طرح بازنشستگی با مزایای تعریف شده، سه هفته مرخصی که از روز اول در دسترس است، تهیه و نصب تجهیزات کار با هزینه کارفرما به علاوه امکان دریافت پاداش کار شب و آخر هفته.

ضمناً آموزش هفت هفته ای با حقوق از راه دور هم ارائه می گردد، در نتیجه شما نیازی به رفتن به دفتر نخواهید داشت. اگر علاقه مند هستید، توجه داشته باشید که تا 17 جولای فرصت دارید درخواست دهید.

شغل: خدمات مشتریان در بانک ملی کانادا

حقوق: آغاز از 21 دلار در ساعت

کارفرما: بانک ملی کانادا

آدرس: دورکاری

درخواست.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1961

به "استخدام نیروی دورکار در شعبه کبک بانک ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام نیروی دورکار در شعبه کبک بانک ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید