ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشور های خارجی از امروز، 26 بهمن شروع می گردد

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشور های خارجی به جز آمریکا، کانادا و انگلیس از امروز، 26 بهمن شروع می گردد.

ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشور های خارجی از امروز، 26 بهمن شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانش آموختگانی که مدارک تحصیلی خارجی خود را به جز کشور های آمریکا، کانادا و انگلیس دریافت نموده اند، برای ارزشیابی مدارک باید از 26 بهمن ماه نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی به وسیله پرتال سامانه سجاد اقدام نمایند.

آنالیز و ارزشیابی مدارک مربوط به رشته های پزشکی و پیراپزشکی به عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام اولیه به نشانی https://portal.saorg.ir/registration-the-applicant مراجعه نمایند و پس از انجام ثبت نام برای تشکیل پرونده الکترونیکی در اداره کل امور دانش آموختگان به منظور ارزشیابی مدارک تحصیلی خارجی به بخش خدمات سامانه مراجعه داشته باشند.

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، اگر تمام مقاطع تحصیلی، خارج از کشور توسط دانشجویان دریافت شده باشد، ضروری است نسبت به ثبت درخواست هر مقطع به طور جداگانه اقدام نمایند.

در صورتی که فرد، دانش آموخته کشور های آمریکا، کانادا و انگلیس باشد، به صورت حضوری با تکمیل کاربرگه های تشکیل پرونده (grad.saorg.ir/credential-evaluation-book) به سازمان امور دانشجویان مراجعه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 686

به "ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشور های خارجی از امروز، 26 بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی مدارک دانش آموختگان کشور های خارجی از امروز، 26 بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید