آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول ترکیه

به گزارش عاشقان علم الکترونیک، مرکز خرید جواهیر استانبول یکی از مراکز خرید بسیار ارزان قیمتی است که در سفر به استانبول نباید از آن چشم پوشی کرد . با ما در خبرنگاران همراه شوید .

آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول ترکیه

مرکز خرید جواهیر استانبول

بازارگردی یکی از تفریحاتی است که بیشتر مسافران در هر شهری که باشند، زمان خاصی را برای آن اختصاص می دهند، حال آنکه به کشورهای دیگر سفر گردد، شور و هیجان خرید کردن و بازارگردی را بیشتر هم می نماید.

اگر به تازگی قصد سفر کردن به شهر استانبول را دارید، باید با مراکز خرید آن آشنا باشید. بی شک می توان مراکز خرید را نیز از جاهای دیدنی استانبول دانست.

مرکز خرید جواهیر استانبول یکی از مراکز خرید بسیار ارزان قیمتی است که دست شما را برای تهیه انواع محصولات باز گذاشته است.

پاساژ جواهیر استانبول ترکیه

این بازار عظیم به وسعت 62 هزار متر در واقع ساختمانی با 6 طبقه است که در مجموع حدوداً 343 فروشگاه را در خود جای داده است.

در این بازار ، انواع برند های معروف را می توانید مشاهده کنید : برند کوتون ، آلدو ، منگو ، بنتون و زارا از برندهایی هستند که محصولاتشان در بازار عظیم جواهیر عرضه شده است.

با توجه به اینکه در ابتدای این نوشتار عرض کردیم که قیمت مناسب اجناس این فروشگاه یکی از علت های مهم هجوم مسافران به این مرکز خرید است.

اما این نوید را به شما بدهیم که حتی اگر نمی خواهید چیزی خریداری کنید هم باید به جواهیر استانبول سر بزنید، چرا که وجود شهربازی بسیار زیبا و البته سرپوشیده این مرکز خرید، سبب شده است که خیل عظیمی از مردم بدون توجه به هیچ چیز دیگری و صرفا جهت استراحت خود را به این مرکز خرید می رسانند. سینما و سالن بولینگ نیز در انتظار شما خواهد بود.

معرفی مرکز خرید جواهیر استانبول

اگر می خواهید از دسته بندی مغازه های مرکز خرید جواهیر استانبول خرید اطلاعاتی داشته باشید، باید آنها را اینگونه طبقه بندی کنیم :

  • - برای پوشاک خانم ها حدود 30 فروشگاه وجود دارد. در طبقه اول می توانید برند بنتون را مشاهده کنید. در طبقه سوم نیز لباس های زیر از برند ویکتوریا سیکرت قرار دارند. برند بین المللی برشکا نیز در طبقه چهارم ایجاد شده است.
  • - آقایان نیز می توانند به طبقات دوم، سوم و چهارم مراجعه نمایند. در طبقه سوم یکی از برند های مشهور آمریکایی به نام یو اس پولو اسن قرار داده شده است. برند مالی و کاملاً بصرفه ترکی به نام ال سی وایکیکی هم در همین طبقه است. برای مشاهده محصولات از برند معروف گپ که آمریکایی است به طبقه سوم بروید.
  • - برای بچه ها نیز حدود 20 فروشگاه در این مرکز خرید افتتاح شده است. مارک زارا در طبقه سوم، اسباب بازی ها از برند تویزشاپ در طبقه پنجم و برند مادِرکِر نیز در طبقه دوم واقع شده است.
  • - همچنین مغازه های دیگری وجود دارد که می توانید در آنها کیف و کفش ها با برندهای بسیار معروف را مشاهده کنید. تعداد مغازه های مختص به این گونه محصولات در مرکز خرید جواهیر استانبول تقریبا به 30 مغازه می رسد. از دیگر اجناس می توان به زیورآلات اشاره نمود. برند معروف سواچ، سواروفسکی و حتی دایموند از این دسته از برندها هستند که در طبقات دوم و یا سوم می توانید از آنها بازدید کنید. خانم هایی که به دنبال لوازم آرایش هستند هم می توانند به طبقه اول، دوم و یا سوم مراجعه نمایند. 12 فروشگاه منتظر شماست تا سلیقه های شما را ارضا کند.

آدرس مرکز خرید جواهیر استانبول

گفتنی است که در مرکز خرید جواهیر استانبول رستوران های فراوانی وجود دارد که می توانید برای غذا خوردن و استراحت به آنجا بروید.

هر چند شاید کمی از لحاظ هزینه دچار مشکل شوید. قیمت فلافل حداقل برای دو نفر 93 هزار تومان است. شاید بهتر باشد کمی خوراکی هم همراه خود داشته باشید.

در مجموع سر زدن به این بازار عظیم را به همه گردشگر های عزیز پیشنهاد می کنیم . آدرس پاساژ جواهر در استانبول ترکیه ، استانبول ، منطقه شیشلی ، محله مرکزی ، خیابان بیوکدره ، پلاک 22 می باشد.

آدرس مرکز خرید جواهیر استانبول : ترکیه ، استانبول ، منطقه شیشلی ، محله مرکزی ، خیابان بیوکدره ، پلاک 22 ، مرکز خرید جواهیر استانبول

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: lov-e.ir شناسه مطلب: 1057

به "آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مرکز خرید جواهیر استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید